اخبار تکنولوژی

گوشی تازه وارد اوپو A1 Vitality Edition از راه رسید

شرکت اوپو به تازگی از محصول جدید خود تحت عنوان اوپو A1 Vitality Edition رونمایی کرد که برای افرادی تدارک دیده شده که به دنبال یک مدل ایده آل و با قیمت مناسب هستند.

اوپو A1 Vitality Edition دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی HD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نسبت نمایشگر به بدنه ۸۹ درصدی است. این صفحه نمایش شدت روشنایی ۴۸۰ نیتی داشته و تجربه کاربری لذت بخشی رقم می‌زند.

در سایر مشخصات باید به پردازنده دیمنسیتی ۶۰۲۰ مدیاتک با ۱۲ گیگابایت رم ساده LPDDR4X و ۸ گیگابایت رم مجازی پرداخت که جمعا ۲۰ گیگابایت رم را تدارک می‌بیند. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بوده که قابلیت ارتقا آن هم وجود دارد.

این تلفن هوشمند سبک و خوش ساخت است، بنابراین حس پریمیومی منتقل می‌کند. ضخامت دستگاه ۷.۹۹ میلیمتر و وزن آن ۱۸۸ گرم است. همچنین استاندارد ضدآب IP54 هم گنجانده شد. تراشه محاسباتی با چیپ گرافیکی Mali-G57 همراه می‌شود. در بخش صوتی صدا فراگیر ۳۶۰ درجه داشته که تجربه سینمایی، بازی و مالتی مدیا را به خوبی فراهم می‌آورد.

اوپو A1 Vitality Edition از راه رسید

 اوپو A1 Vitality Edition

در بخش ارتباطی باید به پورت USB-C، پشتیبانی شبکه ۵G، وای فای دوباند و برخی دیگر پرداخت. اوپو A1 Vitality Edition در بخش دوربین دو حسگر ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی در عقب داشته و یک حسگر سلفی ۸ مگاپیکسلی. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی به فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی SuperVOOC مجهز است.

این گوشی در رنگ آبی، بنفش و مشکی با قیمت ۲۵۶ دلار عرضه خواهد شد. پیش از این نیز اوپو گوشی A1 5G را معرفی و عرضه کرده بود، حال نوبت به یک نسخه ویژه رسید. برای کسب جزئیات تکمیلی می‌توانید به سایت اوپو مراجعه کنید. این کمپانی درصدد است محصولاتی کارآمد و خوش قیمت را به مخاطب خود ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا