اخبار تکنولوژی

ویوو ایکس ۱۰۰ اولترا یک پرچمدار تمام عیار است

خبرساز صنعت Digital Chat Station پیشتر از عرضه یک پرچمدار جدید توسط ویوو خبر داده بود. او این دستگاه را به دلیل ویژگی‌های چشمگیرش “تانوس” نامید. اما اکنون Thanos به پایان رسیده و همانطور که یک منبع داخلی گفته، نام گوشی هوشمند نهایی شده و بای ان را ویوو ایکس ۱۰۰ اولترا دانست.

 Digital Chat Station می نویسد که نه تنها نام، بلکه مشخصات نیز نهایی شده است. درست بوده با کمی تغییرات همراه است اما مشخصات شگفت انگیزی دارد. اینکه دقیقاً چه تغییراتی رخ داده است گزارش نشده، اما یک منبع داخلی پیشتر گزارش داده بود که X100 Ultra آخرین نسل صفحه نمایش سامسونگ E7 AMOLED با وضوح ۲K، دوربین زایس با سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی در ماژول با زوم اپتیکال ۴ برابر را دریافت خواهد کرد.

پوشش شیشه‌ای و پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه هم دارد. اولین رونمایی X100 Ultra تقریباً در ماه می انجام خواهد شد. پیش از این، Digital Chat Station اولین شرکتی بود که مشخصات و تاریخ عرضه Redmi K50 و Xiaomi 12 را به طور دقیق گزارش کرد.

ویوو ایکس ۱۰۰ اولترا یک گوشی شگفت انگیز

در دیگر خبرها ویوو T3 5G به‌زودی راه خود را به بازار باز می‌کند، همانطور که لیست‌های اخیر در بلوتوث SIG و وب سایت‌های گواهی BIS هند نشان می‌دهد. در حالی که Vivo هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه را اعلام نکرده، شایعات @heyitsyogesh در پلتفرم X نشان می‌دهد که ممکن است تا پایان ماه مارس T3 5G را ببینیم.

طبق اطلاعات فاش شده، ویوو T3 5G می‌تواند به مدیاتک Dimensity 7200 مجهز شود و ممکن است بر روی سیستم‌عامل اندروید ۱۴ جدید اجرا شود. همچنین شایعه شده که صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد که به معنای اسکرول نرم‌تر و تجربه تماشای بهتر است. برای علاقه‌مندان به عکاسی، انتظار می‌رود این دستگاه دارای دوربین اصلی سونی IMX882 باشد که کیفیت عکس را افزایش می‌دهد.

گفته می‌شود این گوشی هوشمند از آخرین بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند و گزینه‌های اتصال بهتری را ارائه می‌دهد. در حالی که جزئیات هنوز محدود است، انتظار می‌رود که T3 5G نسبت به نسل قبلی خود، T2 5G، با ویژگی‌ها و عملکرد بهتر بهبود یابد.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت ویوو مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا