اخبار تکنولوژی

گوشی اینفینیکس Smart 8 معرفی شد

اینفینیکس گوشی هوشمند اقتصادی جدیدی را در بازار نیجریه عرضه کرده است. جدیدترین محصول اینفینیکس Smart 8 نام دارد و از ویژگی‌های قابل توجهی بهره می‌برد.

این گوشی به عنوان جانشین اسمارت ۷ که در اوایل سال جاری معرفی شد وارد بازار می‌شود. قابل ذکر است که این گوشی هوشمند همان تکنو POP 8 است که چند روز پیش رویت شده است. این تعجب آور نیست زیرا Infinix و Tecno برندهای Transsion Holdings هستند.

Infinix Smart 8 دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با وضوح HD+، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت است. این دوربین دارای یک حفره دوربین وسط نمایشگر است و این برند از آن به عنوان حلقه جادویی یاد می‌کند زیرا به حفره همچون داینامیک آیلند اپل بزرگ می‌شود. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی بوده که در دکمه پاور تعبیه شد.

Smart 8 دارای پنل عقب گرادیانی است. دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل که بیرون زده به نظر نمی‌رسد. این تلفن هوشمند دارای یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی همراه با لنز عمق VGA و یک فلاش LED دارد. در جلو، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شد.

در بخش سخت افزاری باید به پردازنده UniSoc T606 اشاره کرد. تلفن هوشمند دارای ۴ گیگابایت رم به همراه ۴ گیگابایت رم مجازی است. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD وجود دارد. این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۱۰ واتی از طریق درگاه USB-C دریافت می‌کند. این دستگاه با اندروید ۱۳ مبتنی بر XOS 13 به فروش می‌رسد.

اینفینیکس Smart 8 یک میان رده جذاب

Smart 8 در رنگ‌های مشکی چوبی، سفید گلکسی، سبز کریستالی و طلایی براق عرضه می‌شود. قیمت آن ۸۲۰۰۰ NGN (105 دلار) در نیجریه عرضه شده و برای خرید در این کشور در دسترس است.

برند چینی همیشه سعی داشته گوشی‌های کارآمدی را به مخاطب خود ارائه دهد. این کمپانی سعی داشته گوشی‌های متنوعی ارائه دهد که از کیفیت ساخت قابل قبول و طراحی شیک بهره می‌برند. مشخص نیست چه زمانی اسمارت ۸ در سایر نقاط عرضه خواهد شد و باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.

پیش بینی شده اینفینیکس بزودی اخبار بیشتری درباره زمان عرضه در سایر نقاط ارائه دهد. این برند بیشتر محصولات خود را در چین و هندوستان به فروش می‌رساند اما در سایر بازارها هم فعالیت دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا