اخبار تکنولوژی

تصویر جدید از گوشی Vivo اس ۱۸

برند چینی گوشی‌های هوشمند آماده است تا آخرین سری S18 خود را در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳ رونمایی کند. گفته می‌شود این سری با سه گوشی هوشمند ویووS18، ویوو S18e و ویووS18 Pro وارد بازار می‌شود. اخیراً این دستگاه‌ها در وب‌سایت‌های مختلف گواهی مشاهده شده‌اند، در حالی که اطلاعات زیادی در مورد تلفن‌های هوشمند نیز به صورت آنلاین فاش شده است. به تازگی تصویری از گوشی Vivo اس ۱۸ به بیرون درز کرد.

قبل از رونمایی رسمی این سری در چین، برخی از رندرهای تازه از S18 به صورت آنلاین ظاهر شده که طراحی گوشی هوشمند آینده را نشان می‌دهد و همچنین برخی از جنبه‌های طراحی را فاش می‌کند.

پیش از این مشخص شده بود که S18 در رنگ‌های آبی و سبز وارد بازار می‌شود و اکنون این رندرهای تازه نشان می‌دهد که در دو رنگ دیگر مشکی و خاکستری در دسترس خواهد بود. این گوشی هوشمند با طراحی شیکی همراه بوده که می‌تواند موردتوجه قرار گیرد. همچنین دارای یک پنجره به سبک چینی برای فلاش Aura-LED و ماژول دوربین است.

همانطور که قبلا توسط این برند فاش شده بود، S18 دارای طرح گل در عقب خود خواهد بود. این شرکت همچنین از اولین فناوری حکاکی برجسته و اولین فناوری شیشه‌ای Yunjin در قسمت عقب استفاده کرده تا طراحی را برای کاربران جذاب‌تر کند. جدا از جنبه‌های طراحی، گوشی هوشمند S18 همچنین از چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳ بهره می‌برد و با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی همراه است.

گوشی Vivo اس ۱۸ در نزدیکی معرفی

 Vivo اس 18

در دیگر خبرها Vivo به زودی می‌تواند سری Y خود را با گوشی ویوو Y28 5G به‌روز کند. این تلفن هوشمند پیشتر در وب سایت صدور گواهی BIS هند رویت شده است اگرچه نام آن در آن زمان تأیید نشده بود.

بعدها در گواهی بلوتوث SIG با شماره مدل V2315 رویت شد. اکنون قبل از عرضه، ویوو Y28 5G با همان شماره مدل در کنسول Google Play رویت شده است که این نام را تأیید می‌کند. گوشی هوشمند ویوو Y27 5G مجهز به چیپست مدیاتک Dimensity 6020 است که با پردازنده گرافیکی Mali G57 MC2 همراه شد. صفحه نمایش ۶.۶۴ اینچی IPS LCD هم برای آن تدارک دیده شده است.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چینی چه محصولی را در آینده نزدیک معرفی خواهد کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا