اخبار تکنولوژی

آشکار شدن مشخصات هوآوی P70

گوشی‌های هوشمند آینده سری هوآوی P70 در گزارش‌های اخیر جای خود را گرفته‌اند و به‌روزرسانی جدید تعداد کمی از مشخصات کلیدی این سری را فاش کرده است.

این به‌روزرسانی مجدداً از سوی افشاگر چینی در پلتفرم ویبو Digital Chat Station، ارائه شده است که پیشتر اطلاعات تلفن هوشمند هواوی P70 ساده را به اشتراک گذاشته بود. در پست اخیر Weibo، همانطور که اشاره شد، چند مورد از مشخصات کلیدی سری P70 توسط افشاگر ذکر شده است.

سری هواوی P70 دارای صفحه نمایش ۱.۵K خمیده میکرو، با حاشیه‌های باریک و سایز صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است. درست مانند رندرهای فاش شده، ماژول دوربین عقب احتمالا دارای لنز دوربین خواهد بود که به شکل مثلثی چیده شد. افشاگر همچنین پیشنهاد می‌کند که در عقب، یک لنز دوربین OmniVision OV50H با دیافراگم بزرگ با تغییر فیزیکی وجود خواهد داشت. بلندگوهای دوگانه استریو نیز قابل انتظار است. در مورد باتری، گفته می‌شود که باتری‌های با چگالی بالا با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر‌ساعت یا بیشتر ممکن است در داخل دستگاه‌ها تعبیه شوند.

انتظار رفته هواوی از دستگاه‌های سری P70 خود در سال جاری، تا پایان ماه مارس یا ابتدای آوریل ۲۰۲۴ رونمایی کند و این سری احتمالاً از سه دستگاه تلفن هوشمند  P70، P70 Pro و P70 Art تشکیل خواهد شد. برای اضافه کردن، تصویر پنل عقب و مشخصات دوربین دستگاه P70 Art نیز قبلاً توسط گزارش به اشتراک گذاشته شده بود. به‌روزرسانی‌های دیگر همچنین به مشخصاتی مانند اتصال شبکه ۵G، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین‌های تله‌فوتو اولتراواید و پریسکوپ بهتر برای سری P70 اشاره کرده‌اند.

هوآوی P70 پرچمداری جذاب

باید منتظر ماند تا مارس هوآوی از این سری پرچمدار رونمایی کند. تاکنون شایعات مختلفی منتشر شده که هیچ یک به تایید یا تکذیب برند چینی نرسید. هوآوی در تلاش بوده سبد محصول خود را کامل سازد و گوشی جذابی ارائه دهد. پیدا نیست چند مدل گوشی هوشمند در این سری رونمایی شود. اگر مثل همیشه باشد باید سه عضو را شاهد باشیم که شامل نسخه استاندارد، پرو و آرت خواهد شد.

به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند و مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد و چگونه گوشی را معرفی خواهد کرد. انتظار داریم بیشتر اطلاعات به حقیقت تبدیل شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا