اخبار تکنولوژی

گوشی سونی XPERIA 1V بدون تغییر در طراحی

شرکت سونی در حال برنامه ریزی برای معرفی گوشی سونی XPERIA 1V بوده که بخشی از محصولات پرچمدار این برند ژاپنی محسوب می‌شود. انتظار داریم ویژگی‌ها و نوآوری‌های متنوعی در این مدل تعبیه شود.

به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی سونی XPERIA 1V منتشر شده و طبق طراحی افشا شده، این مدل طراحی ساده و شیک خود را حفظ خواهد کرد. تلفن هوشمندی که مشخصات کلیدی بزرگی داشته و با ویژگی‌های برجسته از راه خواهد رسید.

مدل جدید دارای دوربین عقب برجسته بوده و حاشیه نمایشگر کمی دارد. سه حسگر دوربین عقب تدارک دیده شده که انتظار داریم حسگر اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی و تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی در آن تعبیه شود.

سونی XPERIA 1V با طراحی نه چندان جدید

اطلاعات بیشتری در دست نیست و انتظار داریم MWC 2023 شاهد معرفی آن باشیم. در اخباری مرتبط در قسمت کناری کلید تنظیم صدا، حسگر اثرانگشت با پاور و کلید شاتر دوربین به چشم می‌خورد. سینی سیم کارت و پورت USB-C در قسمت زیرین قرار گرفتند و میکروفون هم به چشم می‌خورد. در قسمت بالا آنتن‌ها و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نمایان است.

گفته شده سونی در گوشی Xperia 1V از لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی و لنز تله ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. ناگفته نماند دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی هم در کار خواهد بود. انتظار داریم باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تعبیه شود و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی هم در کار است. ابعاد این گوشی ۱۶۱×۶۹×۸.۵ میلیمتر است و جزئیات دیگری در دست نیست.

جزئیات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا کمپانی ژاپنی از آن رونمایی کند و به شایعات پایان دهد. این عضو پرچمدار دارای مشخصه‌های برجسته است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا