اخبار تکنولوژی

تبلت وان پلاس پد گو معرفی شد

شرکت وان پلاس به تازگی تبلت اقتصادی جدید وان پلاس پد گو را معرفی کرد. دستگاهی که شبیه به تبلت اخیر این برند بوده اما گزینه مقرون به صرفه تلقی می‌شود. این دستگاه با قیمت و مشخصات کمتر نسبت به وان پلاس پد عرضه می‌شود.

Pad Go دارای صفحه نمایش ۱۱.۳۵ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۷۲۰ در ۲۴۰۸ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نسبت تصویر ۷:۵ است. وان پلاس همچنین اسپیکرهای چهارگانه با فناوری Dolby Atmos و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در این مدل تعبیه کرد.

وان پلاس پد گو دارای رابط کاربری OxygenOS 13.2 مبتنی بر اندروید ۱۳ بوده و ویژگی‌های پیوستگی ویژه مانند انعکاس صفحه، اشتراک‌گذاری فایل و کلیپ‌بورد بین دستگاهی برای تلفن‌های سازگار OnePlus را ارائه می‌کند. باتری Pad Go یک پک ۸۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی SuperVOOC است.

تبلت وان پلاس پد گو از راه رسید

پد گو در یک رنگ Twin Mint عرضه می‌شود و از ۱۹۹۹۹ روپیه (۲۴۰ دلار) در هند برای نسخه فقط ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی وای فای شروع می‌شود. بهترین مدل ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی با قابلیت LTE و به قیمت ۲۳۹۹۹ روپیه (۲۸۸ دلار) عرضه می‌شود. OnePlus در حال حاضر هیچ جزئیات قیمت یا در دسترس بودن Pad Go را در خارج از هند فاش نکرده است.

انتظار داریم این مدل بزودی در بازارهای بیشتری به فروش برسد. وان پلاس یک شرکت تولیدکننده تلفن همراه هوشمند و دیگر وسایل الکترونیکی در کشور چین است که در سال‌های اخیر تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شنزن واقع شده‌است.

وان پلاس با شعار “Never Settle” وارد بازار شد و هدف خود را ارائه محصولات با کیفیت بالا با قیمتی مقرون به صرفه اعلام کرد. این شرکت در ابتدا با عرضه گوشی‌های پرچمدار با قیمتی پایین‌تر از رقبای خود، به شهرت رسید و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین برندهای گوشی هوشمند در جهان تبدیل شد.

وان پلاس در سال‌های اخیر علاوه بر گوشی‌های هوشمند، محصولات دیگری مانند ساعت هوشمند، هدفون بی‌سیم و هندزفری بلوتوث نیز تولید کرده است. برای کسب جزئیات بیشتر درباره تبلت به وب سایت اوپو مراجعه کنید تا اطلاعات تکمیلی را بدست آورید. پیش بینی شده بزودی محصولات بیشتری توسط این برند معرفی شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا