اخبار تکنولوژی

قیمت جهانی آنر ۹۰ لایت پیش از عرضه مشخص شد

گوشی هوشمند آنر ۹۰ لایت اخیراً بدون اطلاعات مربوط به قیمت به وب سایت فرانسوی Honor اضافه شده است. قیمت رسمی دستگاه قرار است در ۶ جولای فاش شود.

با این حال، قیمت فاش شده قبل از اعلام رسمی، توسط افشاگر صنعت Sudhanshu Ambhore منتشر شد. بر اساس توییت Ambhore، گوشی Honor 90 Lite 5G با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۲۹۹ یورو در سراسر اتحادیه اروپا قیمت خواهد داشت.

این دستگاه در گزینه رنگی مانند Midnight Black، Titanium Silver و Cyan Lake قابل تهیه خواهد بود. آنر ۹۰ لایت دارای پنل نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPS LCD با نسبت تصویر ۱۹.۹:۹، وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز صاف است. در بخش سخت افزاری، چیپست توانمند Dimensity 6020 به همراه ۸ گیگابایت رم قرار گرفت. این دستگاه با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی کافی داشته و با رابط کاربری MagicOS 7.1 که مبتنی بر اندروید ۱۳ بوده، عرضه می‌شود.

آنر ۹۰ لایت میان رده در نزدیکی رونمایی

برای گرفتن عکس سلفی، ۹۰ لایت از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره برده و عقب آن متشکل از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.  باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی دستگاه شارژ سریع ۲۲.۵ واتی دارد. ویژگی‌های اضافی شامل حسگر اثرانگشت جانبی برای امنیت بیشتر، قابلیت دو سیم‌کارت، اتصال ۵G،  وای فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۳، NFC، GPS و پورت USB-C می‌شود.

در دیگر خبرها گوشی آنر ایکس ۵۰ که دارای شماره مدل ALI-AN00 است، اخیراً توسط پایگاه TENAA در چین تاییدیه دریافت کرد. اکنون این گوشی هوشمند در بانک اطلاعاتی سازمان ملی صدور گواهینامه چین رویت شد.

لیستی که اسکرین شات آن منتشر شده است، قابلیت شارژ سریع دستگاه را فاش می‌کند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، آنر ممکن است شارژری با شماره مدل HN-110320C00 / HN-110320C01 را در بسته خرده فروشی Honor X50 ارائه کند. این شارژر حداکثر سرعت شارژ تا ۳۵ وات را دربرمی‌گیرد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود آنر چه برنامه‌ای در پیش دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا