اخبار تکنولوژی

آپدیت iOS 17.2 برای آیفون ها بهبود عملکرد دوربین به ارمغان می آورد

اپل iOS 17.2 RC  را برای کاربرانی که در برنامه توسعه دهندگان این شرکت ثبت نام کرده بودند، منتشر کرد. علاوه بر افزودن پشتیبانی از Qi2، پروتکل شارژ بی‌سیم نسل بعدی به مدل‌های قدیمی‌تر آیفون و مجموعه‌ای از ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید دیگر، به‌روزرسانی آینده سیستم‌عامل این شرکت همچنین قرار است بهبودهایی را در آخرین مدل‌های آیفون ۱۵ پرو به ارمغان بیاورد. با آپدیت iOS 17.2، دوربین‌های تله فوتو در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس ظاهراً قابلیت فوکوس سریع‌تری نسبت به قبل ارائه می‌دهند.

این به‌روزرسانی همچنین قابلیت ضبط ویدیوهای فضایی را برای تلفن‌های iPhone 15 Pro اضافه می‌کند. پس از انتشار iOS 17.1.2 در هفته گذشته، اپل اکنون نسخه iOS 17.2 RC را برای توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان ارسال کرده است. طبق یادداشت‌های انتشار اپل برای جدیدترین نرم‌افزار (از طریق ۹to5Mac)، این نرم‌افزار شامل «سرعت فوکوس دوربین تله‌فوتو بهبود یافته هنگام عکس‌برداری از اجسام کوچک دوردست در iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max» است.

آپدیت iOS 17.2 در راه است

یادداشت‌های انتشار اپل برای RC نشان می‌دهد که به‌روزرسانی آینده iOS 17.2 باعث افزایش سرعت و دقت فوکوس در حین گرفتن اشیاء دور برای دوربین تله فوتو ۳x آیفون ۱۵ پرو و سنسور تله فوتو ۵ برابری پریسکوپ آیفون ۱۵ پرو مکس خواهد شد. علاوه بر این، iOS 17.2 قابلیت ضبط ویدیوی فضایی را در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس معرفی خواهد کرد. این فیلم با جلوه های سه بعدی برای تماشای هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل طراحی شده که قرار است اوایل سال آینده منتشر شود.

به‌روزرسانی آی‌او‌اس ۱۷.۲ اپل، پشتیبانی از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi2 را نیز برای سری‌های آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴ به ارمغان می‌آورد. همچنین بهبودهایی در برنامه پیام‌ها، Memojis و Apple TV ارائه می‌کند و برنامه جدید Journal را که در WWDC 2023 رونمایی شد، معرفی می‌کند. این به‌روزرسانی همچنین ویجت‌های ساعت و آب و هوای جدیدی را اضافه می‌کند. انتظار می‌رود آپدیت iOS 17.2 اواخر این ماه در دسترس عموم قرار گیرد.

اپل همیشه سعی داشته بروزرسانی‌های کاربردی را برای گوشی‌های آیفون خود منتشر کند. این آپدیت جدید نیز بزودی دردسترس همگان قرار خواهد گرفت و تجربه کاربری بهتری رقم می‌زند. برند کوپرتینویی در نظر داشته تا محصولاتی کامل را در اختیار مخاطب قرار دهد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر انتشار بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا