اخبار

آنر V20 تاییدیه TENAA و FCC را دریافت کرد

آنر V12 نام تلفن هوشمندی است که انتظار می‌رود به‌زودی توسط آنر (honor) معرفی شود. این محصول توانسته تاییدیه‌های TENAA و FCC را دریافت کند. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این تلفن هوشمند به دست آوریم.
حدود شش ماه از زمان معرفی آنر View 10 می‌گذرد و حال به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد با پرش یک عددی، نسخه جدید از این سری محصولات خود را با نام V12 عرضه کند. این محصول اخیرا توانسته تاییدیه‌های TENAA و FCC را دریافت کند. در لیست مربوط به این تاییدیه‌ها شاهد برخی اطلاعات در خصوص تلفن هوشمند مذکور هستیم.

بیشتر بخوانید:

آنر V20
گفته می‌رود که آنر V12 با یک نمایشگر ۵.۵ اینچی و باتری ۱۹۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار خواهد شد. البته به نظر می‌رسد که اطلاعات منتشر شده در خصوص باتری دستگاه چندان صحیح نباشند. با وجود اینکه  View 10 دارای نمایشگر ۵.۹۹ اینچی بود، به نظر می‌رسد که آنر قصد دارد نسخه جدید آن را با ابعاد نمایشگر نسبتا کوچک‌تری عرضه کند. در یکی از لیست‌های منتشر شده در خصوص این محصول می‌توان ابعاد آن را مشاهده کرد. این تلفن هوشمند ابعادی در حدود ۱۴۷.۸ در ۷۱.۲ در ۸.۶ میلی متر خواهد داشت.
آنر V20
اگرچه اطلاعاتی در خصوص سخت افزار این محصول منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که بهتر از نسخه قبلی خود باشد. برای یادآوری بهتر است بگوییم که آنر View 10 از یک نمایشگر ۵.۹۹ اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. پردازش‌های این محصول را نیز پردازنده Kirin 970 به عهده داشت که ۶ گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می‌کرد. دوربین‌های پشتی این تلفن هوشمند ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی بودند و دوربین سلفی آن مجهز به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی شده بود. یک باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز دستگاه مذکور را تامین می‌کرد.
آنر V20
TENAA تصاویری از این تلفن هوشمند را نیز منتشر کرده است که از طریق آن‌ها می‌توانیم با طراحی کلی آنر V12 بیشتر آشنا شویم (تصویر کاور مقاله). بر اساس این تصاویر، آنر V12 در گوشه سمت چپ بخش پشتی خود دارای دوربین دوگانه‌ای خواهد بود که به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. سنسور اثر انگشت این محصول نیز در بخش پشتی آن قرار دارد. فعلا اطلاعات بیشتری در خصوص تلفن هوشمند مذکور منتشر نشده است و حتی نمی‌دانیم که حدودا در چه زمانی معرفی خواهد شد. اما احتمال می‌رود که در طول هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در خصوص آنر V12 فاش شود. شما چه انتظاراتی از این محصول دارید؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا