اخبار

گزارش روز دوم الکامپ ۹۶: حال و هوایی حرفه‌ای‌تر با فرارسیدن شنبه

روز دوم الکامپ 96

روز دوم این نمایشگاه اندکی از روز اول خلوت‌تر است و به نظر می‌رسد که افرادی که از جمعه خود لذت برده‌اند دیگر قصد بازگشت به نمایشگاه را ندارند تا حرفه‌ای‌ترها اندکی بتوانند فضای نفس کشیدن بیابند.

قالب مخاطبان روز دوم الکامپ ۹۶ را جوانان تشکیل می‌دهند که این موضوع چندان تعجب‌آور نیست. البته همچنان در میان جوانان نیز تعداد زیادی از مخاطبان غیرحرفه‌ای و بی‌هدف مشاهده می‌شوند که کاملا واضح است که تنها برای وقت‌گذرانی به نمایشگاه آمده‌اند ولی این جوانان حداقل هیاهوی کودکانه را به همراه ندارند و محیط آرام‌تر از دیروز به نظر می‌رسد.

شرایط سالن‌ها و غرفه‌ها نیز تفاوت چندانی با روز گذشته ندارد و همچنان بخش استارت‌آپ‌های روز دوم الکامپ ۹۶ به‌عنوان بزرگ‌ترین و پرمخاطب‌ترین بخش نمایشگاه به‌حساب می‌آید. با این وجود در این روز به علت ازدحام جمعیت کمتر فرصت پیدا کردیم تا به بخش‌های بیشتری سر بزنیم و در این میان موارد تعجب‌آوری نیز مشاهده شدند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

نخستین موردی که به‌شدت به چشم می‌آمد، لوکس گرایی و تجمل بیش‌ازاندازه در بخش‌های اختصاص یافته به دولت الکترونیک بود. دکورهای بسیار پرهزینه و البته زیبا، سالن‌های بسیار بزرگ و … موجب شده بودند تا حال و هوای این بخش متفاوت از تمام بخش‌های دیگر باشد. با این وجود هنگامی که برخی غرفه‌های کوچک در بخش استارت‌آپ را به یاد می‌آوریم، درک اختصاص فضای بیش‌ازحد به بخش دولتی اندکی برای ما سخت خواهد شد.

دومین مورد برجسته در روز دوم نیز ادامه‌دار بودن صفوف دریافت سیم‌کارت و خرید از دست‌فروشان در مقابل نمایشگاه و سالن‌ها بود که به نظر می‌رسد تا روز پایانی نمایشگاه باید شاهد ادامه داشتن این ماجرا باشیم. به نظر می‌رسد که روز دوم الکامپ ۹۶ قرار است تا رخدادهای جالب و ویژه‌ای را در خود جای داده باشد و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که با ما و گزارش‌های بعدی همراه باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا