اخبار

آپدیت نرم افزاری هواوی Mate 10 lite عرضه شد

Mate 10 lite یکی از بهترین و قوی ترین گوشی های میان رده ای است و جدیدا آپدیت نرم افزاری هواوی Mate 10 lite عرضه شده است. در ادامه جزییات و عملکر این آپدیت نرم افزاری را برای گوشی هواوی بررسی می کنیم.
Mate 10 lite یکی از بهترین و قوی ترین گوشی های میان رده ای است که تا کنون هواوی به بازار عرضه کرده است. بنابراین انتظار داریم که از این گوشی بیش از دیگر گوشی های میان رده موجود در بازار پشتیبانی به عمل آید. به نظر می رسد که هووی آپدیت نرام افزاری هواوی میت ۱۰ را امروز عرضه کرده است.
امروز برای نخستین بار طبق گزارشات کاربران، اعلان جدید در گوشی های هواوی Mate 10 lite در کشور ایتالیا ارسال شد، طبق این اعلان یک آپدیت ۴۵۱ مگابایتی نرم افزاری برای گوشی Mate 10 lite عرضه شده است. با توجه به حجم آپدیت جدید هواوی Mate 10 lite می‌توان انتظار داشت بعد از دریافت آن، حتی در صورت عدم اضافه شدن ویژگی‌های جدید، بهبودهای زیادی در نحوه عملکرد گوشی رویت خواهد شد.

مطالب مرتبط:

آپدیت اندروید اوریو برای نوکیا ۳ عرضه شد

اولین و بزرگترین محصولی که در این آپدیت گنجانده شده، بسته امینیتی ماه آوریل است. گوگل هر ماه پچ‌های امنیتی را برای سیستم عامل موبایل خود منتشر می‌کند و تا امروز، پچ امنیتی ماه آوریل ۲۰۱۸ جدیدترین بسته به شمار می‌رود. بعد از آن باید به بهبودهای سیستمی صورت گرفته اشاره کرد که با افزایش پایداری گوشی، تاثیر زیادی بر روی نحوه عملکرد آن می‌گذارند.
بیلد نامبر گوشی هواوی میت ۱۰ لایت RNE-L21C432B134 است و به نظر می رسد که این آپدیت تا چند روز آینده به صورت سراسری منتشر شود. اگر هنوز نوتیفیکیشن در دسترس بودن این آپدیت را دریافت نکرده‌اید، کمی بیشتر منتظر بمانید. سپس به بخش آپدیت در تنظیمات رفته و وضعیت را به صورت دستی بررسی کنید.
 


بیشتر بخوانید:

امکان اجرا خودکار برنامه ها در اندروید پی ایجاد شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا