اخبار

تلفن همراه هوشمند ال‌جی V30s به‌زودی معرفی خواهد شد

خب به نظر می‌رسد که سامسونگ گلکسی اس ۹ تنها تلفن همراه درخشان در کنگره جهانی موبایل نباشد زیرا ال‌جی نیز قصد بازگشت به این عرصه را کرده است. به‌تازگی کمپانی ال‌جی اظهار کرده است که تا قبل از رونمایی از ال‌جی G7 قصد دارد تا نسخه‌ای بهبودیافته از پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ خود یعنی ال‌جی V30 را بانام ال‌جی V30s رونمایی کند.
نام این تلفن همراه هوشمند خود نشان‌دهنده این است که V30s درواقع نسخه‌ای پیشرفته از V30 است. یکی از مهم‌ترین تغییرات مشاهده‌شده در این تلفن همراه هوشمند نسبت به نسل قبلی خود به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی آن برمی‌گردد که نسبت به حافظه ۶۴ و ۱۲۵ گیگابایتی موجود در ال‌جی V30 و ال‌جی V30 پلاس بسیار قوی‌تر است. در مورد رم این دستگاه نیز لازم به ذکر است که V30 هم‌اکنون از رم ۶ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند که همین مقدار نیز به‌احتمال بسیار قوی در V30s تکرار شود و ال‌جی این رقم را افزایش نخواهد داد.
علاوه بر پیشرفت‌های کمی، ال‌جی V30s درزمینهٔ پیشرفت‌های کیفی نیز نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد و ال‌جی لنز جدید به‌کاررفته در این تلفن همراه هوشمند استراتژی اصلی ال‌جی برای جلب مخاطبان بوده است. لازم به ذکر است که ال‌جی لنز درواقع تجربه دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی است که دوربین دوقلوی بسیار قوی موجود در پشت این دستگاه را با کمک برخی از الگوریتم‌های مرتبط با یادگیری ماشینی بهبود می‌بخشد. متخصصان در این رابطه اظهار داشته‌اند که ال‌جی لنز درواقع چیزی مشابه باقابلیت‌های Bixby Vision سامسونگ است که اطلاعات محتوای ویژه‌ای را در رابطه با اشیای موجود در برابر نظیر ترجمه، تشخیص QR code، تشخیص موقعیت‌های مکانی خاص و …. را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
تمامی این قابلیت‌ها موجب می‌شود که بسیاری از کاربران در انتظار رونمایی از پرچم‌دار جدید ال‌جی ننشینند و به فکر خرید یکی از این دستگاه‌های موجود بیفتند. اما سؤالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که قیمت این تلفن همراه هوشمند ۲۵۶ گیگابایتی چقدر خواهد بود؟ ال‌جی در این رابطه اظهار داشته است که قیمت این تلفن همراه هوشمند به‌صورت نجومی بالا نخواهد رفت و حدوداً ۹۲۰ دلار خواهد بود که البته این رقم ممکن است پایین‌تر نیز بیاید. تاریخ عرضه این تلفن همراه هوشمند ۹ ماه مارس اعلام‌شده است و البته پس از رونمایی این دستگاه با اطلاعاتی جزئی‌تر در رابطه با مشخصات این دستگاه بازخواهیم گشت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا