اخبار تکنولوژی

گوشی پوکو C65 یک مدل ریبرد شده از ردمی است

امسال پوکو سه گوشی سری C مانند Poco C50، Poco C51 و Poco C55 را معرفی کرد. به نظر می‌رسد که این برند ممکن است کار روی سری Poco C60 را آغاز کرده باشد. گزارش جدیدی توسط Xiaomiui ارائه شده که برخی اطلاعات پیرامون گوشی پوکو C65 را فاش می‌کند.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط نشریه نشان می‌دهد که Poco C65 در پایگاه داده IMEI رویت شده است. تصاویر نشان داده که انواع جهانی و هندی دستگاه به ترتیب دارای شماره مدل ۲۳۱۰FPCA4G و ۲۳۱۰FPCA4I هستند.

این گزارش حاکی از آن است که پوکو C65 دارای نام رمز “air” بوده و از تراشه MediaTek قدرت می‌گیرد. همچنین شماره مدل داخلی دستگاه C3V است. اعداد “۲۳۱۰” نشان داده که این دستگاه احتمالا در ماه جاری (اکتبر) در برخی بازارها عرضه شود. انتظار داریم Poco C65 دارای ویژگی‌هایی مانند پورت USB-C و اندروید ۱۴ مبتنی بر MIUI 14 باشد.

بر اساس این گزارش، Poco C65 یک نسخه تغییر برند Redmi 13C خواهد بود که هنوز معرفی نشده است. گفته شده که شماره مدل ۲۳۱۰۰RN82L (آمریکای لاتین)، ۲۳۱۰۸RN04Y و ۲۳۱۰۶RN0DA با Redmi 13C مرتبط است.

برای یادآوری، گزارشی از ماه گذشته اولین تصویر Redmi 13C را منتشر کرد. این تصاویر نشان داده که گوشی دارای یک نمایشگر ناچ در جلو و یک لنز دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی در عقب است. تصاویر همچنین نشان داده که دستگاه در رنگ‌هایی مانند مشکی، آبی و سبز روشن وارد بازار خواهد شد. متاسفانه اطلاعات دقیقی از مشخصات این دستگاه در دسترس نیست.

پوکو C65 بزودی از راه خواهد رسید

پوکو یک شرکت تولیدکننده تلفن‌های هوشمند است که مدت زمان کوتاهی از تاسیس آن می‌گذرد. برند پوکو نخستین بار به عنوان یک خط تولید تلفن هوشمند میان رده زیر مجموعه شیائومی معرفی شد. اما پس از مدتی برند مستقل شیائومی شد و فعالیت خود را گسترش داد.  پوکو بر روی ارائه گوشی‌های هوشمند با مشخصات فنی بالا و قیمت مناسب تمرکز دارد. این شرکت تاکنون گوشی‌های هوشمند مختلفی را در سری‌های F، X، M و C عرضه کرده است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا پوکو و شیائومی این گوشی میان رده را معرفی کرده و به شایعات پایان دهند. انتظار داریم بیشتر اطلاعات صحت پیدا کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا