اخبار تکنولوژی

نسخه ماربل ادیسه گوشی OnePlus 11 5G معرفی شد

وان پلاس از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام OnePlus 11 5G Marble Odyssey Limited Edition در هند رونمایی کرد. این دستگاه نسخه ویژه یک ماده سنگ ریز کریستالی متمایز را به نمایش می‌گذارد که ظاهری منحصربه‌فرد شبیه سنگ مرمر ایجاد کرده و ظاهری خاص به گوشی OnePlus 11 5G بخشید.

OnePlus 11 5G Marble Odyssey به طور انحصاری طراحی شده و این اطمینان را می‌دهد که هر دستگاه واقعاً منحصر به فرد است و هیچ گوشی با هم یکسان نیستند. OnePlus با پذیرش مفهوم فردیت، از یک “بافت بصری” خام برگرفته از مواد سنگی ریز کریستالی استفاده کرده که منجر به یک پنل پشتی مسحور کننده شده و خاص به نظر می‌رسد. این طراحی نفیس ظرافت سنگ مرمر طبیعی را با هر دستگاهی دارای ویژگی‌های متمایز می‎‌دهد.

فرآیند توسعه این گوشی هوشمند نسخه ویژه بیش از یک سال طول کشید تا به سطح کیفیت مورد نیاز برای تولید انبوه دست یابد. OnePlus با چالش‌های منحصر به فردی مواجه شد و رویکردی نوآورانه را اتخاذ کرد و مرزهای استانداردهای صنعت گوشی‌های هوشمند را جابجا کرد. در ابتدا، نرخ بازده برای پنل پشتی مرمر مانند تنها ۲۵ درصد از پشت شیشه‌ای اصلی بود. با این حال، از طریق اصلاحات دقیق، OnePlus توانست به نرخ بازدهی چشمگیر ۵۰ درصدی برای واحدهای نسخه محدود نهایی دست یابد.

گوشی OnePlus 11 5G با نسخه ای ویژه از راه رسید

گوشی OnePlus 11 5G

ساخت یک تکه از این ماده خارق‌العاده شامل یک فرآیند تولید دقیق ۹ مرحله‌ای است که تضمین می‌کند هر پنل دارای بالاترین استانداردهای کیفیت و زیبایی است. هر دستگاه به شکلی توسعه یافته که نظر مخاطب خود را جلب کند. OnePlus 11 5G Marble Odyssey با بافت فوق العاده صاف و خنک که یادآور سنگ مرمر صیقلی یا سنگریزه‌های صافی شده است، تجربه لمسی خاصی را ارائه می‌دهد.

از نظر مشخصات این مدل همان گوشی گوشی OnePlus 11 5G است. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Quad HD+ منحنی AMOLED با وضوح ۳۲۱۶ در ۱۴۴۰ پیکسل، پشتیبانی از HDR 10+ و پشتیبانی از Dolby Vision است. این محصول توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت شده و نرخ نوسازی از ۱ هرتز تا ۱۲۰ هرتز را رقم می‌زند.

دستگاه از دو سیم کارت پشتیبانی کرده و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی و تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی دارد. همچنین باید بیان داشت که سیستم دوربین عکاسی هسلبلد در آن گنجانده شد. در بخش دوربین سلفی یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 تدارک دیده شده است.

در سایر مشخصات باید به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، وای فای ۶، پورت USB-C، شبکه ۴جی و ۵جی، NFC، GPS اشاره کرد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا