اخبار تکنولوژی

گوشی مرموز ویوو با سرعت شارژ ۸۰ وات در راه است

شرکت Vivo در نظر دارد بزودی گوشی جدیدی را معرفی کند. به شکلی که اکنون یک گوشی مرموز ویوو رویت با سرعت شارژ ۸۰ واتی رویت شده و تاییدیه گرفت.

برند گوشی‌ Vivo به دلیل معرفی گوشی‌های هوشمند بسیار پیشرفته با قابلیت‌های دوربین شگفت‌انگیز در قیمت‌های پریمیوم و میان‌رده در میان مصرف‌کنندگان بسیار مشهور است. ویوو پیشتر رسما از جدیدترین گوشی هوشمند T3x 5G خود در بازار هند رونمایی کرد و به نظر می‌رسد این شرکت اکنون در حال کار بر روی یک دستگاه جدید است.

این بدان دلیل بوده که یک گوشی هوشمند مرموز ویوو با شماره مدل V2364A در وب سایت گواهی ۳C چین مشاهده شده است. پایگاه داده نام دستگاه را فاش نکرد، اما نشان می‌دهد که دستگاه در حال حاضر در دست ساخت است و ممکن بوده به‌زودی در بازار چین عرضه شود. همچنین، این گوشی هوشمند از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کند و با شارژر V8073L0A1-CN/V8073L0E0-CN همراه خواهد بود که از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که دستگاه ظاهر خود را در وب سایت صدور گواهی آغاز کرده، ممکن است به‌زودی با نام آن آشنا شویم و برخی از جزئیات کلیدی در مورد گوشی هوشمند نیز ممکن است به زودی فاش شود.

گوشی مرموز ویوو در نزدیکی

همانطور که در بالا ذکر شد، ویوو امروز از گوشی هوشمند ویوو T3x 5G در منطقه هند رونمایی کرد. همچنین شایعه شده که برند مذکور به‌زودی از گوشی هوشمند ویوو V30e رونمایی خواهد کرد زیرا این دستگاه اخیرا در چندین وب سایت گواهی ظاهر شده است. V30 Lite 4G به‌تازگی در بازارهای جهانی رونمایی شده است.

در دیگر خبرها ویوو V30e می‌تواند جدیدترین محصول اضافه شده به سری ویوو V30 باشد که در حال حاضر شامل V30، V30 Pro و V30 Lite می‌شود. اخیراً افشا اطلاعاتی که جعبه خرده فروشی V30e را فاش می‌کند، حاکی از عرضه قریب الوقوع آن در هند است. گزارش جدید ۹۱mobiles اطلاعاتی در مورد مشخصات کلیدی این گوشی منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، ویوو V30e دارای صفحه نمایش منحنی سه بعدی با سایز ۶.۷۸ اینچ خواهد بود. صفحه نمایش AMOLED دارای وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. در بخش سخت افزاری، V30e دارای چیپ Snapdragon 6 Gen 1 خواهد بود. دستگاه مذکور با شماره مدل V2339 اخیراً با همان چیپست و ۸ گیگابایت رم در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا