اخبار

نمایشگر آیفون X۲ به‌مراتب ارزان‌تر از آیفون X است

نمایشگر آیفون X۲ به‌مراتب ارزان‌تر از آیفون X است

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت‌های معتبر فناوری، آیفون X۲ به خوش قیمت‌ترین تلفن همراه هوشمند سال ۲۰۱۸ کمپانی اپل بدل خواهد شد. این تلفن همراه هوشمند در واقع بسیار کم‌تر از نسخه پرچم‌دار ۱۰۰۰ دلاری این دستگاه هزینه خواهد برد و انتظار می‌رود که اپل مدل‌های ۶٫۵ اینچی OLED، مدل ۶٫۱ اینچی ال سی دی و ۵٫۸ اینچی OLED از این پرچم‌دار محبوب خود را در سال جاری میلادی رونمایی کند.
لازم به ذکر است که بر اساس گزارش‌های جدید، نسخه ۵٫۸ اینچی از نسل دوم آیفون X بر خلاف بهره بردن از صفحه نمایش گران‌قیمت OLED نسبت به مدل فعلی هزینه تولید بسیار کمتری خواهد داشت. همچنین مواد به کار رفته در ساخت این تلفن همراه هوشمند ۱۰ درصد از آیفون X اصلی ارزان‌تر است و اپل تنها ۴۰۰ دلار برای ساخت آن هزینه خواهد کرد.
همین هزینه تولید پایین‌تر نیز به‌نوعی به نفع مشتری‌ها تمام خواهد شد و می‌توانند نسخه‌ای محدودتر و البته مقرون‌به‌صرفه تر از آیفون X را با هزینه‌ای بسیار کمتر در طی سال میلادی جاری خریداری کنند. همچنین گزارش‌ها در این زمینه حاکی از آن هستند که اپل پیش‌ازاین در نظر داشت که نسخه‌ای با صفحه نمایش LCD از این آیفون ۵٫۸ اینچی را به بازار عرضه کند که به دلایلی در میانه ماه فوریه از تصمیم خود منصرف شد.
از طرفی اپل خبر از نسخه پلاس آیفون X را نیز تائید کرده است و به احتمال بسیار قوی این دستگاه یکی از سه تلفن همراه هوشمند معرفی شده اپل در سال ۲۰۱۸ میلادی باشد. این تلفن همراه هوشمند که با نام آیفون X پلاس عرضه می‌شود از لحاظ سایز با آیفون x برابری می‌کند ولی قابلیت‌های آن از آیفون X محدودتر بوده و البته قیمت آن نیز ارزان‌تر است.
این تلفن همراه هوشمند که با نام کد ‘D۳۳’ شناخته می‌شود به نظر بهترین تلفن همراه هوشمند اپل در میان دو همراه خود باشد. این تلفن همراه هوشمند با صفحه‌نمایشی ۶٫۵ اینچی عرضه شده و به دلیل عدم استفاده از دکمه فیزیکی خانه و صفحه نمایش بدون لبه به‌نوعی تداعی کننده آیفون ۸ پلاس است.
هر سه تلفن همراه هوشمند جدید اپل از نسل جدید پردازنده A۱۲ به همراه نسخه iOS ۱۲ و فیس آیدی عرضه خواهند شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا