اخبار

احتمال عرضه آیفون SE ۲ در ماه آینده میلادی

احتمال عرضه آیفون SE ۲ در ماه آینده میلادی
تلفن همراه هوشمند شایعه شده آیفون SE ۲ در طی ماه آینده میلادی به بازار عرضه می شود. نسخه اصلی این دستگاه که با نام آیفون آیفون SE در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شده بود در مدل های دیگر و با حافظه های داخلی مختلف به روز رسانی شد. با این حال این تلفن همراه هوشمند به تازگی نواده جدیدی از خود یعنی آیفون SE ۲ را خواهد دید که بر اساس اطلاعات منتشر شده از شماری از سازندگان اصلی قاب های مرتبط با آیفون این دستگاه در ماه آینده جاری به بازار عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط

بر خلاف شایعات گذشته، انتظار نمی رود که این دستگاه هوشمند جدید اپل زبان طراحی جدید معرفی شده در آیفون X را به همراه داشته باشد. با این وجود، آیفون SE ۲ از فناوری تاچ آی دی استفاده خواهد کرد و این امر به معنای آن است که به احتمال بسیار زیاد صفحه نمایش کوچک ۴ اینچی نیز بار دیگر در این دستگاه مشاهده شود. همچنین بر اساس شایعات این تلفن همراه هوشمند از جهت حذف جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون از دستگاه های جدیدتر پیروی می کند. همین امر نیز به اپل اجازه خواهد داد تا تلفن همراه هوشمند را با طراحی بسیار نازک تر به بازار عرضه کند. علاوه بر این، آیفون SE ۲ به احتمال بسیار قوی بدنه آلومینیومی را به نفع بدنه شیشه ای جدیدتر آیفون کنار خواهد گذاشت که همین امر نیز موجب عرضه پشتیبانی از شارژ بی سیم می شود. در زمینه پردازنده، این دستگاه جدید آیفون از نسخه جدیدتر A۱۰ Fusion که در خط تولید ایفون ۷ دیده شده بود استفاده خواهد کرد. به این ترتیب می توان حدس زد که عرضه این تلفن همراه هوشمند به نوعی تلاشی از جانب اپل برای جلب نظر کاربران دارای محدودیت بودجه برای خرید دستگاه های این کمپانی باشد.
این غول سیلیکون ولی هنوز به صورت رسمی اطلاعاتی در رابطه با تاریخ دقیق عرضه تلفن همراه هوشمند یاد شده عرضه نکرده است اما تولید کنندگان انتظار رونمایی از این دستگاه در ماه آینده میلادی را می کشند. همچنین یکی از احتمالا قوی دیگر این است که اپل برای رونمایی از این دستگاه جدید خود  تا نشست سالانه WWDC صبر کند.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا