اخبار تکنولوژی

امکان دارد آیفون ۱۵ پرو قیمت بالاتری نسبت به آیفون ۱۴ پرو داشته باشد

شرکت اپل (Apple) سری گوشی آیفون ۱۴ را در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۲ عرضه کرد. مانند هرسال و مانند تمام نسخه‌های سری گوشی آیفون، این شرکت قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲۳، سری گوشی آیفون ۱۵ را عرضه کند. اما هم‌اکنون، تعداد شایعات منتشر شده حول محور این گوشی، بیشتر از تعداد اخبار رسمی است. در تازه‌ترین خبری که به دست ما رسیده، شرکت اپل قصد دارد تا آیفون ۱۵ پرو را با قیمت بسیار بالاتری نسبت به آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس عرضه کند و این تفاوت قیمت بسیار زیاد خواهد بود.

همانطور که می‌دانید، شرکت اپل سری آیفون الترا را جایگزین پرو مکس کرده و طبق گزارشات منتشر شده، این شرکت قصد دارد تا گوشی آیفون ۱۵ الترا را با تفاوت قیمتی ۲۰۰ دلاری نسبت به آیفون ۱۴ پرو مکس عرضه کند و این تفاوت قیمتی مسئله‌ای نیست که بتوان آن را نادیده گرفت.

اگر بخواهیم به درستی قیمت گوشی آیفون ۱۵ الترا را حساب کنیم،‌ باید انتظار برچسب قیمتی ۱۲۹۹ دلاری را برای آن داشته باشیم و البته این را هم باید بگوییم که این گوشی در برخی از کشور‌ها با قیمتی متفاوت عرضه خواهد شد.

در انتها باید اشاره کنیم که گران‌ترین گوشی سری آیفون ۱۴ (آیفون ۱۴ پرو مکس) قیمتی حدود ۱۰۹۹ دلار داشت و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این افزایش قیمت سرسام‌آور چه تاثیری در فروش این گوشی محبوب اپل خواهد گذاشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا