اخبار تکنولوژی

احتمال عرضه گوشی پیکسل ۸a با باتری بزرگتر

یک گوشی مرموز گوگل در یک وب سایت گواهی رویت شده و گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که می‌تواند گوشی پیکسل ۸a باشد. این لیست توسط  MySmartPrice کشف شد، و در حالی که نام بازاریابی گوشی را ارائه نمی‌دهد، ظرفیت باتری و شماره مدل دستگاه آشکار است.

بنابراین، این تلفن ناشناس گوگل دارای شماره مدل GH2MB است که به نوعی با شماره مدل Pixel 7a (GHL1X) مطابقت دارد. خود گواهی از UL Demko، یک نهاد بین المللی بوده که محصولات الکتریکی را مطابق با استانداردهای مربوطه آزمایش و گواهی می‌کند. این گواهی در ماه دسامبر منتشر شد، که بیشتر نشان می‌دهد که متعلق به یک گوشی آینده گوگل است.

اگر لیست واقعاً متعلق به Pixel 8a باشد، این احتمال وجود دارد که گوشی در حال ارتقاء باتری قابل توجهی باشد. در این گواهی به باتری ۴۹۴۲ میلی آمپرساعتی اشاره شده که در نهایت زمانی که دستگاه مذکور به بازار آمد، می‌تواند به عنوان باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی به بازار معرفی شود. این بسیار بیشتر از چیزی بوده که Pixel 7a با باتری ۴۳۸۵ میلی آمپرساعتی خود ارائه می‌کند.

در نهایت ما همچنین منتظر عرضه سری پیکسل ۹ در ماه اکتبر هستیم و این لیست می‌تواند به خوبی به ارتقای ظرفیت باتری مدل ساده اشاره کند. Pixel Fold 2 نیز در دست ساخت است و با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی، آن را نیز اندکی ارتقا می‌دهد.

در اینجا امیدواریم  روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد تلفن ناشناس گوگل شاهد باشیم.

گوشی پیکسل ۸a با باتری هیولا

شرکت گوگل یک شرکت چند ملیتی آمریکایی فعال در حوزه فناوری اطلاعات است که در زمینه‌های مختلفی مانند جستجوی اینترنتی، رایانش ابری، تبلیغات، نرم‌افزار و سخت‌افزار فعالیت می‌کند. این شرکت توسط لری پیج و سرگئی برین، دو دانشجوی دکترای دانشگاه استنفورد، در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد.

علاوه بر این، شرکت گوگل در زمینه‌های دیگری مانند هوش مصنوعی، خودروهای خودران، و توسعه پایدار نیز فعالیت می‌کند. شرکت گوگل یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های فناوری اطلاعات در جهان است. این شرکت به دلیل نوآوری، تعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا، و فرهنگ کار منحصر به فرد خود شناخته شده است.

باید منتظر ماند تا اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و مشخص شود برنامه این برند چیست. شرکتی که همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های مختلفی همراه سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا