اخبار

احنمال معرفی شرکت سونی‌Lavender بنام Xperia C5 Ultra

احنمال معرفی شرکت سونی‌Lavender بنام Xperia C5 Ultra,شرکت سونی‌Lavender, Sony Lavender Xperia C5 Ultra,سونی‌Lavender,Sony Xperia C5,اندروید۵,سایت موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص احنمال معرفی شرکت سونی‌Lavender بنام Xperia C5 Ultra خبر داده است، کمپانی سونی در حال کار بر روی گوشی با نام غیر رسمی Lavender می باشد.که در روزهای گذشته خبرهای مبنی بر معرفی این گوشی با نام اکسپریا تی ۴ اوالترا (Xperia T4 Ultra) منتشر شدند، اما به نظر می‌رسد لوندر با نام رسمی دیگری نیز معرفی خواهد شد.

Sony-Lavender-Xperia-C5

upleaks که منبعی معتبر می باشد، مدعی است سونی لوندر با نام Sony Xperia C5 Ultra معرفی خواهد شد. اگر این شایعه درست باشد، Xperia C5 نیز در راه خواهد بود و جایگزین اکسپریا سی ۴ خواهد شد.
اکسپریا سی ۵ اولترا از صفحه‌نمایش تقریباً بدون حاشیه‌ی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره خواهد برد و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید ۵ خواهد بود. بنابر گزارش‌های منتشر شده، دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسل به همراه فلش ال‌ای‌دی خواهد بود و دوربین پشتی آن نیز ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری می‌توان به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و هشت هسته‌ای ساخت مدیاتک و ۲ گیگابایت رم اشاره کرد.
در حال حاضر زمان معرفی رسمی سونی لوندر و بازارهای هدف آن مشخص نشده‌اند، ولی به نظر می‌رسد در روزهای آینده خبرهای بیشتری از این گوشی خواهیم شنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا