اخبار

ارائه رابط کاربری جدید سونی مبتنی بر نوقا با اپلیکیشن Concept for Android

رابط کاربری جدید سونی با طعم اندروید نوقا، همراه با نسخه جدید اپلیکیشن Concept for Android مخصوص کاربران گوشی های خانواده ایکس به دست خواهد آمد. با نصب این اپلیکیشن شما می‌توانید امکاناتی از رابط کاربری جدید سونی را پیش از دوستانتان و پیش از عرضه عمومی آن‌ها تجربه کنید.
برای کسانی که اطلاعی ندارند، باید گفت سونی صاحب یک اپلیکیشن به نام “Concept for Android” است که سال گذشته برای نخستین بار روانه دیوایس های برند اکسپریا شد. این اپلیکیشن به طور ساده تازه‌ترین نسخه‌های آزمایشی رابط کاربری و به‌روزرسانی‌ها را پیش از عرضه نهایی و رسمی آنها در اختیار مصرف کنندگان خواهد گذاشت. این بر کسی پوشیده نیست که سونی در حال کار بر روی آپدیت اندروید ۷ به جهت عرضه آن برای خانواده اکسپریا ایکس محصولات خود است و اینک برخی از کاربران اروپایی می‌توانند طعم شیرین نسخه آزمایشی رابط کاربری جدید سونی را بچشند.

این اپلیکیشن فقط مخصوص گوشی های خانواده سونی اکسپریا ایکس خواهد بود

رابط کاربری جدید سونی ارائه کننده ویژگی های اندروید نوقا

بر اساس یک گزارش جدید، قابلیت‌های جدید زیادی در اینجا دیده می‌شود. اینک رابط کاربری جدید سونی از نوتیفیکیشن های بهبود یافته پلتفرم نوقا بهره می‌برد. ما فرض می‌کنیم که اطلاعیه‌های قابل تعقیب به آن اضافه شده‌اند که ویژگی بسیار خوبی خواهد بود. همچنین قابلیت چند پنجره‌ای نیز به رابط کاربری جدید سونی اضافه شده است. قابلیت چند پنجره‌ای می‌تواند برای دیوایس‌هایی با نمایشگر بزرگتر از ۵ اینچ جذاب باشد و به عقیده ما، استفاده از آن بر روی یک گوشی کوچک (به عنوان مثال اکسپریا ایکس کامپکت)، چندان نمی‌تواند لذت بخش و کارآمد باشد.
 
رابط کاربری جدید سونی
در اینجا اپلیکیشن دیگری به نام “inTouch” نیز دیده می‌شود. این اپلیکیشن که در رابط کاربری جدید سونی گنجانده شده، یک کانال ارتباطی ۲ طرفه بین کاربران و توسعه دهندگان تیم سونی خواهد بود. شما از این برنامه می‌توانید برای پشتیبانی استفاده کنید؛ اما همچنین پاسخ به نظرسنجی‌ها جهت کمک به بهبود محصولات آینده سونی  نیز به نظر سودمند خواهد آمد.
اگر شما هم می‌خواهید به جمع اعضای استفاده کننده از اپلیکیشن Concept for Android جهت دریافت نسخه آزمایشی رابط کاربری جدید سونی بپردازید، اول از هر چیزی نیازمند یک گوشی از خانواده اکسپریا ایکس بوده و سپس دانلود این اپلیکیشن از لینک زیر است. چه زمانی پس از دانلود این اپلیکیشن می‌توان رابط کاربری جدید سامسونگ را تجربه کرد؟ پاسخ این سوال کاملا ساده است. شما همین حالا بدون هیچ کار خاصی می‌توانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا