اخبار

اسنپ چت قابلیت حذف پیام‌های ارسال شده را به سرویس خود اضافه می‌کند

اسنپ چت در نسخه جدید خود به کاربرانش اجازه می‌دهد که پیام‌هایی که ارسال کرده‌اند را حذف کنند. این قابلیت در قالب یک بروزرسانی جدید منتشر خواهد شد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
کاربران اسنپ‌چت بزودی می‌توانند پیام‌هایی را که ارسال کرده‌اند، حذف کنند. با انجام این کار، طرف مقابل، پیام ارسال شده را مشاهده نخواهد کرد. اسنپ‌چت در طول هفته‌های آینده یک بروزرسانی در این خصوص منتشر خواهد کرد و کاربران بعد از آن می‌توانند به قابلیت مذکور دست یابند.

مطالب مرتبط:

در این بروزرسانی جدید، کاربران می‌توانند با نگهداشتن انگشت خود روی پیامی که ارسال کرده‌اند، نسبت به حذف آن اقدام کنند. هیچ فرقی نمی‌کند که این پیام یک پیام متنی بوده یا تصویر، ویدیو، استیکر و موارد مشابه. ویژگی مذکور در چت‌های خصوصی و گروه‌ها در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته باید توجه داشت که بعد از حذف شدن پیام، طرف مقابل مطلع می‌شود که پیامی که دریافت کرده بود، حذف شده است و از این طریق چندان هم حذف شدن پیام‌ها به صورت مخفی صورت نمی‌گیرد. در نسخه جدید اسنپ‌چت، موضوع اسکرین شات نیز در نظر گرفته شده است و اگر از صفحه مربوط به یک کاربر اسکرین شات بگیرید، این موضوع به وی اطلاع داده خواهد شد.
اسنپ چت
اسنپ چت روش منصفانه‌ای را برای قابلیت حذف پیام‌ها در نظر گرفته است. در واقع حذف پیام‌ها زمانی صورت خواهد گرفت که طرف مقابل حداقل یک بار آن‌ها را دیده باشد. این موضوع از نظر حریم خصوصی کاربردی به نظر می‌رسد. با این اوصاف کاربران این سرویس باید در زمان چت کردن، دقت بیشتری نسبت به پیام‌هایی که می‌فرستند داشته باشند. البته بهتر است که اسنپ چت در نسخه‌های آینده خود، اقدامات بیشتری در خصوص موضوع اسکرین شات و حفظ حریم خصوصی کاربران نماید. اقداماتی نظیر جلوگیری از ثبت اسکرین شات و سرویس‌های استریم ویدیو که صفحه گوشی را می‌توانند نمایش دهند از این جمله هستند. نظر شما در خصوص قابلیت حذف پیام‌ها در اسنپ چت چیست؟ نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران موبایلستان در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا