اخبار

اسپیکر هوشمند جدید سامسونگ معرفی شد

اسپیکر هوشمند جدید سامسونگ به نام آئورورا معرفی شد. این اسپیکر می تواند همزمان با شارژ شدن موسیقی پخش کند و قابلیت های استثنایی دیگری را نیز به همراه دارد.
اخیرا در نمایشگاه SXSW 2018 اسپیکر هوشمند جدید سامسونگ رونمایی شد. هرچند که طی این دو سال شرکت ها و برند های معتبر دنیا به دنبال پرده برداری از اسپیکر های متنوع بودند اما سامسونگ تازه دست به کار شده و مدل جدید از اسپیکر های هوشمند خود را با امکانات جذاب روانه بازار خواهد کرد. اسپیکر هوشمند سامسونگ آئورورا چندان هم به تنهایی هوشمند نیست، در واقع از گوشی شما به عنوان یک مغز متفکر استفاده خواهد کرد.  در واقع این اسپیکر فاقد میکروفون، پردازنده یا هر قطعه‌ی دیگری است که سایر اسپیکرهای هوشمند از آن برخوردارند.
اسپیکر هوشمند سامسونگ از سخت افزار گوشی برای هوشمند سازی استفاده می کند. به طور مثال از میکروفن و دوربین گوشی بهره می برد تا بتواند عملیات خود را انجام دهد. سامسونگ آئورورا همچنین حاوی یک اسپیکر است که به سبک هولوگرافی می‌تواند کاراکتری را به تصویر بکشد. این کاراکتر به فرامین صوتی شما واکنش نشان می‌دهد. البته به دلیل این که اسپیکر نیاز به اتصال به گوشی دارد، بنابراین باید یک نرم افزار قدرتمند نیز آن را پشتیبانی کند. سامسونگ آئورورا هنوز در دست توسعه است،‌ بنابراین هنوز جزئیات زیادی باقی مانده که نیاز به کار دارد. اما هر چه که هست، ما با یک محصول مفهومی جذابی روبرو هستیم که شانس موفقیت زیادی دارد.
این اسپیکر امکان این مساله را فراهم می کند ه گوشی در آن قرار داده شده و هم شارژ شود در حالی که اسپیکر از قابلیت های آن استاده کند. از آنجایی که سامسونگ آئورا فاقد هرگونه سخت افزار داخلی که در اغلب اسپیکرهای هوشمند وجود دارد است، همین قضیه کمک می‌کند تا هزینه تولید آن نیز کاهش پیدا کند.
البته باید توجه داشته باشیم که خروجی این محصول بسیار قدرتمند است. از آنجایی که این محصول همچنان در دست توسعه است، سامسونگ هنوز قیمت و زمان عرضه آن را اعلام نکرده است، بنابراین همچنان باید منتظر انتشار اطلاعات تازه‌تری از آن طی هفته‌های آینده باشیم.
 


بیشتر بخوانید:

بررسی اسپیکر همراه بلوتوث شرکت تسکو مدل TSCO ۲۳۶۴

بلوتوث اسپیکر (بلندگو) ال‌جی مناسب هر موقعیتی برای عاشقان موسیقی

مشکل کاربران با نمایشگرهای خمیده سامسونگ

شایعاتی مبنی بر عرضه گلکسی اس ۹ مینی

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا