اخبار

اطلاعات اصلی گوشی آنر ۷ ای (Honor 7A) فاش شد

به تازگی مشخصات گوشی پایین رده آنر ۷ ای فاش شد. این گوشی می تواند یکی از گوشی های پایین رده ای باشد که دارای صفحه نمایش کشیده است.
شرکت آنر قصد دارد تا یک سری جدید به نسل سری ۷ خود اضافه کند. گوشی جدید این شرکت آنر ۷ ای است و یک گوشی پایین رده به حساب می آید. بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط China Telecom عمومی شده است، آنر ۷ ای یکی دیگر از پایین‌رده‌های پرفروش‌ترین گوشی‌ساز چین بوده و انتظار می‌رود روز جمعه‌ی پیش رو به صورت رسمی معرفی شود. این گوشی ۲۴۰ دلار قیمت خواهد داشت.

اطلاعات فنی و اصلی آنر ۷ ای (Honor 7A)

بسیار جالب است که بدانید، آنر ۷ ای دارای دوربین دوگانه و صفحه نمایش کشیده است. این مساله برای گوشی پایین رده کمی عجیب به نظر می رسد. متاسفانه رزولوشن نمایشگر ۵٫۷ اینچی آن اچ‌دی پلاس (۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل) است. استفاده از تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ نیز در کنار رزولوشن نمایشگر نشان می‌دهد با یک گوشی پایین‌رده رو به رو هستیم. حافظه رم و ظرفیت داخلی به ترتیب ۳ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت هستند.
آنر 7 ایدوربین دوگانه گوشی هواوی آنر ۷A متشکل از یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور کمکی ۲ مگاپیکسلی است. انتظار می‌رود عکاسی پرتره با استفاده از آن امکان‌پذیر باشد. هواوی آنر ۷ ای به صورت پیشفرض همراه با اندروید ۸ اوریو عرضه شده و به یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. ابعاد گوشی ۱۵۲٫۴ در ۷۳ در ۷٫۸ میلی‌متر بوده و ۱۵۰ گرم وزن دارد.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا