اخبار تکنولوژی

این دو قابلیت ویندوز ۱۱ مناسب گیمرها نیست

اگر شما هم گیمر هستید و فکر می‌کنید نرخ فریم دهی بازی‌ها در ویندوز ۱۰ بیشتر از ویندوز ۱۱ است، پیشنهاد می‌کنیم راهنمای افزایش عملکرد گیمینگ در ویندوز ۱۱ را از دست ندهید.

حدود یک سال از عرضه ویندوز یازده می‌گذرد که در طول این مدت برخی گیمرها از کاهش سرعت کامپیوتر خود نسبت به ویندوز ۱۰ گلایه دارند. خبر خوب اینکه مایکروسافت خود چند توصیه برای افزایش سرعت گیمینگ در ویندوز یازدهم ارائه کرده است.

اولین پیشنهاد مایکروسافت برای بهبود گیمینگ در ویندوز یازدهم، غیر فعال کردن HVCI یا همان قابلیت Memory Integrity است. Memory Integrity یک قابلیت امنیتی است که می‌تواند از برخی حملات کمک کند اما بی هزینه هم نیست و موجب افت کارایی می‌شود.

گیمرهای ویندوز ۱۱ به گوش باشید

شما می‌توانید برای بهبود نرخ فریم دهی بازی‌ها در ویندوز ۱۱، قابلیت Memory Integrity را غیر فعال کنید که به طور پیش فرض بر روی همه کامپیوترها فعال است.

دومین توصیه مایکروسافت برای افزایش سرعت گیمینگ در ویندوز ۱۱، غیر فعال کردن قابلیت Virtual Machine Platform است. این قابلیت می‌تواند برای برخی کاربران به طور پیش فرض فعال باشد. کاربرد اصلی Virtual Machine Platform کمک به امنیت است.

به گفته مایکروسافت بازخوردها نشان می‌دهد فعال بودن دو قابلیت Memory Integrity و Virtual Machine Platform موجب افت نرخ فریم دهی بازی‌ها در مقایسه با ویندوز ۱۰ می‌شود و می‌توانید با غیر فعال کردن آنها از تجربه بهتری از گیمینگ در ویندوز ۱۱ برخوردار شوید.

متأسفانه هنوز نمی‌دانیم غیرفعال کردن قابلیت‌های Memory Integrity و Virtual Machine Platform چقدر بر روی افزایش نرخ فریم دهی بازی‌ها در ویندوز نسل جدید تأثیر دارد. بنابراین اگر گیمر هستید و نمی‌خواهید تجربه کاربری بدی روی ویندوز نسل جدید مایکروسافت داشته باشید بهتر است به غیرفعال سازی بپردازید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا