اخبار

ال‌جی G7 از پنل ال سی دی استفاده خواهد کرد

ال‌جی G7 از پنل ال سی دی استفاده خواهد کرد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت‌های معتبر فناوری، ال‌جی به احتمال بسیار قوی نسل جدید تلفن همراه هوشمند سری G خود را به پنل‌های ال سی دی مجهز خواهد شد. بر اساس این گزارش‌ها دلیل اصلی ال‌جی برای انجام چنین اقدامی را می‌توان مربوط به کاهش هزینه‌های ساخت تلفن همراه هوشمند یاد شده دانست زیرا اگرچه پنل‌های OLED از مزیت‌های بسیار زیادی برخوردار هستند اما از لحاظ قیمتی دو تا سه برابر بیشتر از پنل‌های ال سی دی خواهد بود. همین امر نیز نه تنها می‌تواند هزینه تولید تلفن‌های همراه را برای شرکت‌ها بالا ببرد بلکه خرید این پرچم‌دارها را نیز برای بسیاری سخت‌تر می‌کند.
لازم به ذکر است که تلفن‌های همراه هوشمند سری G کمپانی ال‌جی به‌صورت سنتی از پنل‌های ال سی دی استفاده می‌کردند پس دانستن این نکته که تلفن همراه هوشمند جدید و پرچم‌دار این سری یعنی ال‌جی G7 از پنل‌های OLED پشتیبانی نخواهد کرد چندان تعجب برانگیز نیست. البته لازم به ذکر است که پیش از این خبرها و شایعات در این باره از آنجایی سرچشمه می‌گرفت که تلفن همراه ال‌جی V30 از پنل OLED پشتیبانی می‌کند. با این وجود، تمامی این ظن و گمان‌ها هم‌اکنون مردود اعلام شده است و ال‌جی اعلام کرده است که در نسل جدید تلفن‌های همراه هوشمند سری G خود از پنل‌های ال سی دی استفاده خواهد کرد.
با این حال حدس و گمان درباره سری جدید این تلفن‌های همراه هوشمند هنوز قطعی نشده است و باید تا ماه آوریل یا می و تاریخ رونمایی از این تلفن همراه هوشمند صبر کرده و ببینیم که کمپانی ال‌جی این بار برای کاربران خود چه تلفن همراه هوشمندی را طراحی و ایجاد کرده است. این نوع رویکرد نشان می‌دهد که شرکت‌هایی مانند ال‌جی قصد  دارند تا با تغییر رویکرد در قیمت‌گذاری خود را در بازار مصرف حفظ کنند و باید دید که نتیجه این رویکرد چه خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا