اخبار تکنولوژی

آپدیت امنیتی ماه ژوئن برای گوشی Galaxy A53 منتشر شد

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت امنیتی ماه ژوئن را برای گوشی Galaxy A53 منتشر کرد. به گفته SamMobile، نسخه جدید آپدیت دارای شماره ساخت A536USQS6CWE5 بوده و برای کاربران امریکایی منتشر شد.

می‌توان انتظار داشت آپدیت OTA بزودی در مناطق دیگری نیز منتشر شود. اگر دیرتر بروزرسان را دریافت کردید، نباید نگران باشید. در مورد لیست تغییرات، این آپدیت شامل بروزرسان امنیتی فعلی گوگل شده که بیش از ۶۰ آسیب پذیری نرم افزاری را رفع خواهد کرد. برخی از آنها مربوط به پردازنده Exynos و برخی مربوط به فریم ورک Knox می‌شوند.

در اخباری مرتبط به نظر می‌رسد که میشال رحمان افشاگر صنعت یک ویژگی جدید در نسخه بتا اندروید ۱۴ کشف کرده و آن چیزی نیست جز قابلیت باتری چک که اطلاعات بسیاری درباره باتری گوشی می‌دهد.

گوشی Galaxy A53 به آپدیت جدید رسید

به نظر رسیده  اندروید ۱۴ ممکن است دارای یک ویژگی جدید برای بررسی سلامت باتری باشد، یعنی تاریخ ساخت، تاریخ اولین استفاده، شدت شارژ، تعداد چرخه‌ها و وضعیت شارژ. iOS دارای یک ویژگی سلامت باتری مشابه بوده و برخی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی آن را به رابط کاربری اختصاصی خود اضافه کردند.

این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند متوجه شوید چه زمانی باید باتری قدیمی خود را با یک باتری جدید جایگزین کنید. به گفته یکی از منابع داخلی، گوگل چندین API BatteryManager جدید را به نسخه بتا اندروید ۱۴ اضافه کرد. دو مورد از آنها APIهای عمومی هستند که برای ارائه اطلاعات در مورد تعداد چرخه‌ها و وضعیت شارژ استفاده می‌شوند، در حالی که باقی APIهای سیستمی هستند که گزارش می‌دهند تاریخ ساخت دستگاه، تاریخ اولین استفاده، سیاست شارژ و وضعیت سلامت چیست.

شرکت گوگل تصمیم گرفته راهی مشابه اندروید ۱۳ را برای سیستم عامل اندروید ۱۴ پیش گیرد. این سیستم عامل در ماه آگوست نسخه نهایی آن منتشر خواهد شد.

برای کسب جزئیات بیشتر به بخش تنظیمات و بروزرسان نرم افزاری گوشی خود جهت دریافت مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا