اخبار تکنولوژی

مانیتور MAG 323UPF ام اس آی معرفی شد

در ماه آگوست، MSI از مانیتور MAG 323UPF در چین رونمایی کرد. چیزی که این مانیتور را خاص کرده، پنلی با نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتزی آن است، حتی با وضوح ۴K. این برند در حال حاضر این مانیتور را در صحنه جهانی معرفی کرده، به این معنی که می‌توانیم در آینده نزدیک منتظر عرضه به بازار باشیم.

مانیتور گیمینگ ام اس آی MAG 323UPF مجهز به صفحه نمایش ۳۲ اینچی بزرگ است و وضوح ۴K یا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ را برای تصاویر دقیق ارائه می‌دهد. برای بازی، نرخ رفرش ۱۶۰ هرتز و زمان پاسخ دهی سریع ۱ میلی‌ثانیه GtG را برای گیم‌پلی واکنش‌گرا ارائه می‌دهد. از نظر کیفیت رنگ، مانیتور دارای نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ بوده و فضای رنگی وسیعی را پوشش می‌دهد.

دستگاه دارای گواهی VESA DisplayHDR 600 بوده که حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و عمق رنگ ۱۰ بیتی (۸ بیت + FRC) را برای جلوه‌های بصری بهتر ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که روشنایی معمولی مانیتور ۴۴۰ نیت است. برای کاربران کارت گرافیک AMD، نمایشگر MSI MAG 323UPF از AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی می‌کند و باعث کاهش لگ صفحه در هنگام بازی می‌شود.

این مانیتور گزینه‌های اتصال مختلفی از جمله پورت DisplayPort 1.4، HDMI 2.1، USB Type-A و USB Type-C را رقم می‌زند. قابل ذکر است که دارای دو پورت HDMI 2.1 بوده که هر کدام دارای پهنای باند ۴۸ گیگابیت بر ثانیه هستند و از سازگاری با آخرین کنسول‌های بازی اطمینان حاصل می‌کند.

مانیتور MAG 323UPF از راه رسید

پورت USB Type-C دو کار را انجام می‌دهد: دستگاه‌ها را به هم متصل کرده و آنها را با نرخ قوی ۹۰ وات شارژ می‌کند. این برای افرادی که می‌خواهند از مانیتور به عنوان ایستگاه کاری استفاده کنند مفید است زیرا می‌توانید به راحتی لپ تاپ را در حالی که شارژ نگه دارید به مانیتور متصل کنید.

انتظار می‌رود جزئیات قیمت و در دسترس بودن این مانیتور در هفته‌های آینده رونمایی شود، پس با ما همراه باشید. شرکت MSI در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های مختلفی همراه سازد. این برند هر سال مجموعه جدیدی از نمایشگرهای خود را معرفی کرده که ویژگی‌های بزرگی داشته و می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب سازد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت کمپانی MSI مراجعه کنید تا اطلاعات تکمیلی را بدست آورید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا