اخبار

انقلاب ال‌جی در بلندگوهای هوشمند با ThinQ WK9

انقلاب ال‌جی در بلندگوهای هوشمند با ThinQ WK9

شرکت ال‌جی به‌تازگی از یک بلندگوی هوشمند رونمایی کرده است که ترکیبی از دستیار هوشمند صوتی گوگل و یک نمایشگر ۸ اینچی را در قالب دستگاهی به نام ThinQ WK9 به کاربران عرضه می‌کند.
شرکت‌های مختلفی در زمینه ساخت و تولید بلندگوهای هوشمند با هم به رقابت می‌پردازند و در این میان آمازون با بلندگوهای اکو، به‌شدت در بازار محبوب است. با این حال هنوز عرصه نوآوری در این رده بسیار باز و قابل دسترسی است و به همین دلیل نی شاهد هجوم شرکت‌ها برای تولید بلندگوهای هوشمند هستیم.
در این میان شرکت ال‌جی به سراغ یک نوآوری بر روی این بلندگوها رفته است که در نخستین گام ممکن است بسیار بدیهی به نظر برسد. این نوآوری شامل استفاده از یک رابط تصویر در بلندگوی هوشمند بوده است. به عبارت ساده‌تر، بلندگوی هوشمند ساخته شده توسط ال‌جی، یک نمایشگر داخلی دارد.
این بلندگو که با نام ThinQ WK9 شناخته می‌شود، یک نمایشگر ۸ اینچی لمسی را بر روی این بلندگو قرار داده است که نوع جدیدی از ارتباط را با این دسته از بلندگوها ایجاد می‌کند. در قلب این بلندگو نیز شاهد حضور یک فناوری از شرکت گوگل هستیم و این بلندگوی هوشمند می‌تواند از دستیار هوشمند صوتی گوگل برای ارائه خدمات استفاده کند.
این بلندگوی هوشمند می‌تواند تماس‌های تلفنی را مدیریت کرده و سفارش‌های شما برای اعمال دستورات داخلی یا سفارش‌های اینترنتی را از طریق دو رابط صوتی و لمسی انجام بدهد. به این ترتیب می‌توان گفت که ThinQ WK9 می‌تواند کاربری گسترده‌تری به نسبت تمامی بلندگوهای هوشمند جهان ارائه کند. البته بقای این محصول در بازار به میزان استقبال مشتریان بستگی دارد و با توجه به اینکه هنوز قیمت مدل مشخص نشده است، باید تا تابستان پیش رو منتظر باقی ماند و دید که سیاست قیمت‌گذاری ال‌جی چه کمکی به موفقت ThinQ WK9 خواهد کرد و شاهد ایجاد یک تحول بزرگ در بازار مصرف خواهیم بود یا خیر.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا