اخبار تکنولوژی

اولین تصویر رندر رسمی تلفن گلکسی A05 سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ بزودی تلفن گلکسی A05 و A05s را در سراسر جهان عرضه کند. هر دو گوشی هوشمند چندین گواهی منطقه‌ای مانند SIRIM، TDRA، NBTC، و غیره را دریافت کردند. اکنون، الوین مشاور اطلاعاتی، مشخصات کامل و رندرهای این گوشی‌های هوشمند را در X (توئیتر) فاش کرده است.

با توجه به تصویری که آلوین به اشتراک گذاشته، هر دو گوشی هوشمند در رنگ‌های یکسان موجود خواهند بود: سبز روشن، نقره‌ای و مشکی. از یک طرف، انتظار می‌رود که گلکسی A05 دارای پیکربندی دوربین دوگانه در قسمت عقب خود باشد، در حالی که A05s دارای سیستم دوربین سه‌گانه در قسمت عقب خود است.

گلکسی A05 سامسونگ انتخابی از سه رنگ زیبا دارد: سبز روشن، نقره‌ای و مشکی. این دستگاه با تراشه Helio G85 مدیاتک کار می‌کند و دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در عقب در کنار سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. علاقه‌مندان به سلفی می‌توانند از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی لذت ببرند.

 گوشی Galaxy A05

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش سخاوتمندانه ۶.۷ اینچی HD+ PLS LCD است و در دو پیکربندی عرضه می‌شود: ۴ یا ۶ گیگابایت رم به ترتیب با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. انرژی این گوشی هوشمند توسط باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی تامین شده که از شارژ سیمی ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. با این حال، شایان ذکر است که عملکرد NFC وجود ندارد و آداپتور شارژ نیز در بسته گنجانده نشده است.

تلفن گلکسی A05 با طراحی آشنا

از سوی دیگر، سامسونگ Galaxy A05s انتخابی از رنگ‌های نقره ای، سبز روشن یا مشکی را ارائه می‌دهد. این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ بوده و دارای یک مجموعه دوربین همه کاره است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی Galaxy A05

برای علاقه‌مندان به سلفی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ PLS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این دستگاه دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده که فضای کافی را برای نیازهای شما رقم می‌زند. A05s یک باتری قوی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۵ وات دارد و مشابه گلکسی A05، فاقد عملکرد NFC بوده و آداپتور شارژ نیز در بسته موجود نیست.

باید منتظر ماند سامسونگ محصولات جدید را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. این شرکت کره‌ای هر سال گوشی‌های اقتصادی و متنوعی ارائه می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا