اخبار تکنولوژی

گوشی Redmi 12C به عنوان محصولی اقتصادی عرضه می شود

گوشی جدید ردمی با شماره مدل ۲۲۱۲ARNC4L توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تایید شده است. این دستگاه همچنین با نام گوشی Redmi 12C در پایگاه داده IMEI رویت شد. از این رو، به نظر رسیده دستگاه به‌زودی در بازار جهانی عرضه شود.

در اوایل سال جاری، ردمی از Redmi 10C با چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ برای بازارهای مختلف رونمایی کرد. اکنون که نام ردمی ۱۲C در پایگاه داده IMEI رویت شد، به نظر رسیده که این شرکت ممکن است از دستگاه Redmi 11C عبور کند.

متأسفانه اطلاعاتی در مورد مشخصات اصلی Redmi 12C در دسترس نیست. با این حال، نشان می‌دهد که دستگاه از اتصال Wi-Fi دو بانده و LTE پشتیبانی می‌کند. همچنین با سیستم عامل MIUI 13 عرضه بازار خواهد شد. گویی قرار است Redmi 12C مانند Redmi 10C و Redmi 9C یک گوشی رده پایه باشد. شماره مدل دستگاه حاکی از آن بوده که در دسامبر سال جاری عرضه خواهد شد.

گوشی Redmi 12C شیائومی یک مدل اقتصادی است

به غیر از گوشی Redmi 12C، گفته می‌شود که این شرکت روی Redmi 11A نیز فعالیت دارد. یک گوشی Redmi با شماره مدل ۲۲۱۲۰RNC86C در ماه نوامبر تاییدیه TENAA گرفت. گمان می‌رود این دستگاه گوشی Redmi 11A باشد. نوع هندی آن توسط مرجع BIS تأییدیه گرفته اما نسخه جهانی پیشتر موفق به کسب تاییدیه IMDA شد.

لیست ادعایی Redmi 11A تنا نشان داد که این تلفن هوشمند از صفحه نمایش ۶.۷۰ اینچی IPS LCD HD+، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای ناشناخته با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز نیز قدرت می‌گیرد. انتظار داریم این تلفن هوشمند با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی داشته و احتمالاً تحت سیستم عامل اندروید ۱۲ مبتنی بر MIUI 13 عمل کند. برخی از ویژگی‌های دیگر آن عبارتند از اتصال LTE، حسگر IR و اسکنر اثرانگشت جانبی.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا