اخبار

اوپو Find X فردا ( ۲۹ خرداد) بطور رسمی معرفی خواهد شد

اوپو Find X نام جدیدترین پرچمدار کمپانی اوپو است که اخبار متعددی پیرامون آن منتشر گشته است. این محصول جدید اوپو فردا ۱۹ ژوئن ( ۲۹ خرداد ۹۷) طی مراسمی بطور رسمی معرفی خواهد شد. با موبایلستان همراه باشید تا نگاهی بر مشخصات فنی اوپو Find X داشته باشیم. 
کمپانی چینی اوپو که چندی پیش با گوشی اوپو Real me1  و طراحی زیبا و منحصربفرد آن طرفدارانش را شگفت زده کرده بود٬ فردا طی مراسمی جدیدترین پرچمدار خود یعنی اوپو Find X را معرفی خواهد کرد. در هفته‌های اخیر شایعات و حواشی بسیاری پیرامون این دستگاه منتشر شده است که اخیرا اوپو با انتشار یک تیزر رسمی تاریخ نهایی معرفی این محصول را اعلام نمود. بنابر این تیزر منتشر شده و تصویری که منتسب به گوشی اوپو Find X است٬ شاهد یک گوشی زیبا با بهره مندی از طراحی ناچ استایل هستیم. همچنین حاشیه های نمایشگر در اطراف بسیار باریک شده‌اند و نسبت تصویر بهتری را برای این گوشی به ارمغان آورده‌اند.

مطالب مرتبط:

معرفی گوشی هوشمند اوپو Find X :

اوپو Find X
حدود ۵ روز پیش در یک توئیت، تمام مشخصات این تلفن هوشمند فاش شد. بر اساس این مشخصات، اوپو Find X از نظر سخت افزاری بسیار شبیه به Vivo NEX است که طبیعی به نظ‌ر می‌رسد چرا که این دو کمپانی بسیار نزدیک به یکدیگر هستند و معمولا فعالیت‌های یکسانی انجام می‌دهند.
Find X که پیش‌تر گفتیم دارای بریدگی بالای صفحه نمایش است٬ به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۱۹.۵:۹ مجهز شده است. این گوشی هوشمند با ابعاد ۱۵۶.۷ در ۷۴.۲ در ۹.۶ میلی‌متر و وزن ۱۸۶ گرم از فناوری تشخیص چهره سه بعدی پشتیبانی می‌کند. البته اوپو برای این محصول خود یک حسگر اثر انگشت نیز در نظر گرفته است تا امنیت حریم خصوصی کاربران خود را بیشتر از پیش حفظ نماید.
قلب تپنده‌ی Find X یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام است که حافظه رم ۸ گیگابایتی آن را همراهی خواهد کرد. لازم به ذکر است که براساس اسناد منتشر شده توسط سایت تنا٬ این پرچمدار جدید اوپو در دو مدل با حافظه‌ داخلی و قیمت متفاوت عرضه خواهد شد. مدل اول دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و مدل دوم دارای فضای ذخیره سازی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است. Find X که از سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو و رابط کاربری ColorOS 5.1 بهره می‌برد٬ دارای یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۳۷۳۰ میلی آمپرساعت است که از فناوری شارژ سریع Super VOOC هم پشتیبانی خواهد کرد.
دوربین اصلی این گوشی از نوع دوگانه است و دارای یک سنسور ۲۰ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 و یک سنسور هم ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم مشابه است. همچنین برای دوربین سلفی یک سنسور ۲۵ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته شده است. اوپو Find X دارای قابلیت‌هایی همچون؛ پشتیبانی از دو سیم کارت٬بلوتوث،NFC  ،وای فای و GPS،دوربین دوگانه با قابلیت زوم ۵ برابری و فناوری تشخیص چهره سه بعدی و حسگر اثر انگشت است. اوپو این محصول خود را در رنگ‌های قرمز و آبی برای کاربران عرضه خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا