اخبار تکنولوژی

ساعت پیکسل واچ ۲ متریال متفاوتی دارد

گوگل اولین نسل پیکسل واچ خود را سال گذشته پس از افشاگری‌ها، شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی معرفی و عرضه کرد. در حالی که تجربه Wear OS سریع و روانی را ارائه می‌دهد، اما ویژگی‌های خاص خود را دارد و با بهترین ساعت هوشمند بازار فاصله زیادی دارد. اکنون گمان می‌رود که این شرکت روی پیکسل واچ ۲ کار می‌کند و اکثر طرفداران پیکسل امیدوارند که بهبودهایی را به همراه داشته باشد و مشکلاتی را که در مدل نسل اول مشاهده می‌شود، برطرف کند.

در هفته‌های اخیر اطلاعاتی در مورد Pixel Watch 2 منتشر شده است و اکنون گزارش جدیدی ادعا می‌کند که می‌تواند از یک متریال جدید ساخته شود. به گفته ۹to5Google، ساعت Pixel Watch 2 دارای بدنه آلومینیومی خواهد بود تا سبک‌تر از مدل قبلی خود باشد. ساعت پیکسل نسل اول از فولاد ضد زنگ ساخته شده  و وزن آن بدون بند حدود ۳۶ گرم است که آن را نسبتاً سنگین‌تر از گجت‌های پوشیدنی موجود در بازار می‌کند. یک مورد بارز Fitbit Sense 2 است که با یک بدنه آلومینیومی عرضه شده و وزن آن بدون بند تنها حدود ۲۶ گرم است.

این گزارش همچنین اضافه می‌کند که Google در حال آماده‌سازی برای معرفی تمرین‌های ورزشی جدید با برند «Coach» به عنوان بخشی از برنامه بازطراحی‌شده Fitbit بوده که انتظار می‌رود در کنار Pixel Watch 2 عرضه شود. ظاهراً ویژگی جدید مشابه آنچه Fitbit Premium پیشتر ارائه می‌دهد خواهد بود و به احتمال زیاد با ویژگی تمرینی با نام مشابه که سال‌ها پیش شایعه شده بود، ارتباطی ندارد.

ساعت پیکسل واچ ۲ در نزدیکی

در حالی که آخرین گزارش هیچ اطلاعات جدیدی را در مورد Pixel Watch 2 فاش نمی‌کند، افشای اطلاعات قبلی جزئیات کلیدی را در مورد دستگاه آینده فاش کرد. مهم‌تر از همه، انتظار می‌رود که نسل بعدی گجت‌های پوشیدنی اگزینوس را به نفع پردازنده کوالکام کنار بگذارد. این احتمالاً از پردازنده Snapdragon W5+ Gen 1 بهره می‌برد که می‌تواند به عمر باتری بسیار بهتر نسبت به مدل نسل اول منجر شود. همچنین انتظار داریم که Watch 2 در انواع LTE و Wi-Fi مانند مدل قبلی خود عرضه شود و از همان صفحه‌نمایش بیرون زده با یک تاج دیجیتال چرخان بهره می‌برد.

در دیگر خبرها پیشتر گزارش جدیدی پیرامون ساعت پیکسل واچ ۲ گوگل منتشر شد. ساعتی که در کنار سری گوشی پیکسل ۸ معرفی شده و در پاییز امسال راهی بازار می‌شود.

طبق گزارش، نسل دوم ساعت گوگل دارای چیپ اگزینوس سامسونگ نیست و در مقابل از چیپست اسنپدراگون W5 کوالکام بهره می‌برد. این چیپ چه Snapdragon W5 Gen 1 باشد و چه Snapdragon W5+ Gen 1، ما به دنبال یک تراشه ۴ نانومتری با چهار هسته Cortex-A53 هستیم که یک پیشرفت قابل توجه نسبت به Exynos 9110 با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری Pixel Watch است.

این چیپ فقط دو هسته Cortex-A53 دارد. W5+ دارای یک پردازنده کمکی ویژه برای نمایشگر همیشه روشن کارآمدتر و سایر ویژگی‌ها است. برجستگی مشخصات باید بهبود سالمی در عمر باتری پیکسل واچ ۲ نسبت به مدل قبلی خود ایجاد کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا