اخبار

اپلیکیشن Moto Camera در بروزرسانی جدید خود با Google Photos ادغام شد

موتورولا آپدیت جدیدی را برای اپلیکیشن دوربین خود با نام Moto Camera منتشر کرده است. در این بروزرسانی شاهد برخی قابلیت‌های جدید هستیم. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
چندی پیش کمپانی موتورولا محصول جدید و پر سر و صدای خود را با نام موتو Z3 Play معرفی کرد و ما نیز در موبایلستان به پوشش خبری این محصول پرداختیم. حال این کمپانی قدیمی بروزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن دوربین خود با نام Moto Camera منتشر کرده است. این بروزرسانی تغییرات و بهبود‌های عمده‌ای را شامل می‌شود. در نسخه جدید از اپلیکیشن دوربین موتورولا، همگام سازی عمیقی با Google Photos و هوش مصنوعی جدید صورت گرفته است. البته کاربران باید توجه داشته باشند که این بروزرسانی تنها برای دستگاه‌هایی منتشر شده که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده‌اند.

مطالب مرتبط:

Moto Camera
موتورولا در این بروزرسانی، علاوه بر ادغام Google Lens با اپلیکیشن دوربین، گوگل Photos را نیز به آن اضافه کرده است. برای انجام سریع‌تر کارها نیز در این اپلیکیشن با کشیدن انگشت به سمت چپ می‌توان تصاویر را به اشتراک گذاشت، ویرایش کرد یا از ابزار‌های تهیه فایل پشتیبان استفاده نمود. حالت‌های عکاسی مختلفی در این اپلیکیشن وجود دارند که از این جمله می‌توان به حالت پرتره و Best Shot اشاره کرد. تمام تصاویر نیز در Google Photos ذخیره می‌شوند. در ادامه می‌توانید لیستی از قابلیت‌هایی را که در این بروزرسانی جدید به اپلیکیشن Moto Camera اضافه شده، مطالعه کنید:

  • امکان زوم با کشیدن انگشت به بالا و پایین
  • کشیدن برای انجام عمل فوکوس از طریق رابط کاربری مربوط به نوردهی
  • بهبود رابط کاربری حالت‌های عکاسی
  • ادغام رابط کاربری تنظیمات دوربین پشت و جلو
  • گوگل لنز (Google Lens)
  • پخش زنده یوتیوب (YouTube Live)
  • رفع باگ‌ها و بهبود پایداری

همان‌طور که در این مقاله از موبایلستان مطالعه کردید، با برخی قابلیت‌های جدید در اپلیکیشن Moto Camera آشنا شدیم. اگر از کاربران دستگاه‌های ۲۰۱۸ موتورولا هستید، تجربه خود را از نسخه جدید این اپلیکیشن با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا