اخبار تکنولوژی

تلفن Realme 11 4G در نهایت معرفی شد

شرکت ریلمی عضو جدیدی را به خانواده ریلمی ۱۱ خود افزود. این مدل تلفن Realme 11 4G بوده که به تازگی در ویتنام رونمایی شده و بزودی عرضه می‌شود.

گوشی Realme 11 4G در کنار Realme 11 Pro و Pro+ قرار می‌گیرد. این مدل‌ها جانشینان سری ریلمی ۱۰ هستند که با مشخصاتی بهتر از راه می‌رسند. محصول جدید از نمایشگر ۶.۴ اینچی اس امولد با حفره دوربین در گوشه برخوردار است.

نمایشگر وضوح FHD+ داشته و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی هم دارد. صفحه نمایش همچنین دارای پوشش شیشه گوریلاگلس ۵ بوده که آن را در برابر ضربه مقاوم می‌سازد. در بحث طراحی حفره دوربین سلفی در گوشه بالا قرار گرفته و عقب یک جزیره دایره‌ای بزرگ با سه حسگر دوربین قرار گرفته که فلاش LED هم شامل آن می‌شود.

در بخش تصویربرداری، Realme 11 4G با یک دوربین عقب دوگانه شامل یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه ۲ مگاپیکسلی همراه است. در جلو، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دارد. در بخش سخت افزاری، یک پردازنده مدیاک Helio G99 قلب تپنده Realme 11 4G خواهد بود.

تلفن Realme 11 4G از راه رسید

این چیپست همان چیپست مدل پیشین محسوب می‌شود. این دستگاه ۸ گیگابایت رم به همراه ۸ گیگابایت رم مجازی برای عملکرد روان و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین باید به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۷ واتی است. پورت USB-C داشته و حسگر اثرانگشت جانبی هم دارد. در نهایت باید به رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ اشاره کرد.

در دیگر خبرها شرکت ریلمی پیشتر سری گوشی ریلمی Narzo 60 را در دو مدل استاندارد و پرو معرفی کرد. مدل پرو تقریبا شبیه به ریلمی ۱۱ پرو بوده که اخیرا راهی بازار شد. تنها تفاوت نسخه پرو با ریلمی ۱۱ پرو طراحی عقب و ظرفیت حافظه ۱ ترابایتی است. نارزو ۶۰ هم یک ریلمی ۱۱ ریبرند شده بوده که در بازار جهانی به فروش خواهد رسید.  Narzo 60 Pro یک نمایشگر AMOLED خمیده ۶.۷ اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. مدل ساده نیز به یک نمایشگر امولد ۶.۴۳ اینچی با همان رزولوشن FHD+ اما نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شد.

هر دو گوشی جدید به چیپست مدیاتک مجهز شدند که یکی از انها Dimensity 7050 و دیگری Dimensity 6020 است. نکته بزرگ در مدل Pro، گزینه ذخیره سازی ۱ ترابایتی است که با ۱۲ گیگابایت رم همراه می‌شود.

در عقب ، Narzo 60 Pro یک دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.75، لنز ۲۶ میلی‌متری و OIS تعبیه شد. ماژول دیگر در عقب نیز دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی محسوب می‌شود. Narzo 60 به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز عمق ۲ مگاپیکسلی تجهیز شد. هر دو گوشی جدید نارزو با رابط کاربری Relame UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ عرضه خواهند شد و باتری‌ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند.

اگرچه مدل پرو شارژ سریع ۶۷ واتی و مدل غیرپرو شارژ سریع ۳۳ وات دارد. ریلمی Narzo 60 و ۶۰ پرو در رنگ مشکی و نارنجی عرضه می‌شوند. Narzo 60 از ۱۷,۹۹۹ روپیه برای تریم پایه ۸/۱۲۸GB شروع شده و تا ۱۹,۹۹۹ روپیه برای نسخه ۸/۲۵۶GB افزایش می‌یابد. Nazro 60 Pro از ۲۳۹۹۹ روپیه برای تریم ۸/۱۲۸ گیگابایت شروع شده و یک نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۲۶۹۹۹ روپیه  وجود دارد در حالی که مدل رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی ۲۹۹۹۹ روپیه است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا