اخبار تکنولوژی

آشکار شدن مشخصات گوشی آی‌تل P55+

آی‌تل در سپتامبر سال جاری گوشی هوشمند P55 را در هند عرضه کرد. این ارزان‌ترین گوشی ۵G در کشور است که قیمت آن ۹۹۹۹ روپیه است. اکنون به نظر می‌رسد که این برند در حال کار بر روی نوع جدیدی از دستگاه است. آی‌تل P55+ در وب سایت گواهی کنسول Google Play مشاهده شد. این لیست مشخصات کلیدی دستگاه و همچنین نکاتی در مورد عرضه زودهنگام آن را نشان می‌دهد.

آی‌تل P55+ دارای شماره مدل P663L در فهرست کنسول Google Play بوده و پردازنده Unisoc T606 متشکل از دو هسته Cortex-A75 با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز است. چیپست با پردازنده گرافیکی Mali-G57 همراه شده و این تلفن هوشمند دارای ۴ گیگابایت رم در لیست بوده و با سیستم عامل اندروید ۱۳ ارائه می‌شود.

رندر گوشی هوشمند در پایگاه کنسول Google Play تار به نظر می‌رسد. اما می‌توانیم متوجه یک طراحی ناچ و یک حاشیه ضخیم‌تر در پایین نمایشگر باشیم. این لیست همچنین وضوح ۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل و تراکم صفحه نمایش ۳۲۰ppi را نشان می‌دهد.

آی‌تل P55+ در راه است

باقی مشخصات iTel P55+ همچنان بدون اطلاعات باقی مانده است. می‌توان انتظار داشت که کمی متفاوت از P55 باشد. صفحه نمایش ۶.۶ اینچی HD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت جانبی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در عقب است. این گوشی هوشمند از یک چیپ Dimensity 6080 به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی توسط یک پک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌شود.

اطلاعات بیشتری درباره این گوشی در دست نیست و باید منتظر ماند تا محصول میان رده آیتل بزودی معرفی و عرضه شود. این کمپانی همیشه در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های میان رده و خوش قیمت پر سازد. پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و قیمت نیز مشخص شود.

پیدا نیست آیا راهی بازارهای مختلف خواهد شد یا خیر.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا