اخبار تکنولوژی

چیزی تا رونمایی تلفن Pixel 8a گوگل باقی نماند

تلفن Pixel 8a گوگل اخیراً بخشی از عناوین مختلف بوده است و به دلیل گزارش‌ها و شایعات به بیرون درز کرده، با جزئیات زیادی در مورد دستگاه آینده روبرو می‌شویم. انتظار می‌رود این دستگاه مورد انتظار در رویداد Google I/O که اخیراً مشخص شد در ۱۴ می برگزار می‌شود، رونمایی شود.

Pixel 8a پیشتر گواهی‌های بلوتوث SIG و IMDA را دریافت کرده و امروز این دستگاه در وب‌سایت گواهی‌ دیگری ظاهر شده است.  به لطف جستجوی غریزی خود، تلفن هوشمند Pixel 8a را در وب سایت گواهی REL کانادا با شماره گواهی ۱۰۳۹۵A-GKV4X و شماره مدل GKV4X مشاهده کردیم.

جدا از این اخیر، MySmartPrice با همکاری @OnLeaks ویدیوی تبلیغاتی رسمی گوشی هوشمند Google Pixel 8a را به اشتراک گذاشت. ویدیو نشان می‌دهد که گوشی هوشمند آینده با ویژگی «بهترین برداشت» وارد می‌شود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا پس از کلیک بر روی چندین عکس، بهترین چهره هر فرد را انتخاب کنند.

به غیر از این، گوشی هوشمند با ویژگی‌های هوش مصنوعی مختلف مانند Circle to Search، Live Translate، و Audio Magic  عرضه می‌شود که تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد. این ویدیو همچنین نشان داده که گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی و آبی وارد بازار می‌شود. گزارش قبلی نشان می‌دهد که دستگاه ممکن است در رنگ‌های Porcelain، Obsidian، Bay و Mint عرضه شود.

تلفن Pixel 8a گوگل در نزدیکی

مواد بازاریابی خرده‌فروشی گوشی هوشمند Pixel 8a نیز از طریق Android Headlines فاش شد که به برخی از ویژگی‌های مهم دستگاه اشاره کرد. گفته می‌شود این دستگاه با Google One VPN، دارای استاندارد IP67 و همچنین به‌روزرسانی‌های امنیتی ۷ ساله را دریافت می‌کند. به غیر از این، تصویر همچنین نشان داد که گوشی هوشمند با پردازنده گوگل Tensor G3 و قابلیت شارژ سریع وارد می‌شود، در حالی که سایر ویژگی‌هایی که گفته می‌شود در دستگاه گنجانده شده است عبارتند از: غربالگری تماس‌ها با کمک تماس، خلاصه ایمیل‌ها و دید در شب. درست مانند ویدیوی تبلیغاتی، موارد بازاریابی همچنین نشان می‌دهد که دستگاه با ویژگی‌هایی مانند Best Take، Circle to Search و Best Take به فروش خواهد رسید.

در دیگر خبرها شرکت گوگل هر ماه آپدیتی را برای گوشی‌های پیکسل و سایر محصولات اندرویدی خود منتشر می‌کند که مدتی است که این آپدیت‌ها با مشکل رو به رو هستند.

گوگل شروع به عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری ماهانه برای آوریل ۲۰۲۴ کرده است. طبق اعلامیه، این به‌روزرسانی به همه دستگاه‌های پیکسل پشتیبانی‌شده که نسخه اندروید ۱۴ را اجرا می‌کنند، خواهد رسید. عرضه به روز رسانی از امروز آغاز شده و به زودی به دست کاربران خواهد رسید. به محض دریافت آپدیت، یک اعلان دریافت خواهید کرد، البته قبل از آن فقط مطمئن شوید که دستگاه شما به روز شده است و آخرین نسخه سیستم عامل را اجرا می‌کند.

در اخباری مرتبط گوگل در حال آماده شدن برای راه اندازی ساعت هوشمند بعدی خود است که جانشین پیکسل واچ ۲ خواهد بود. گواهی‌هایی به صورت آنلاین منتشر شده است که نشان می دهد ممکن است فاصله زیادی با عرضه پیکسل واچ ۳ نداشته باشیم. علاوه بر این، آخرین گزارش ظرفیت باتری این ساعت را نشان می‌دهد.

این خبر از سوی ۹۱Mobiles منتشر شده که این ساعت هوشمند را در وب سایت‌های Dekra و Safety Korea مشاهده کرده است. به غیر از ظرفیت باتری، جزئیات دیگری را فاش نمی‌کند. براساس اطلاعات موجود در این وب سایت‌ها، ساعت هوشمند دارای باتری مدل G1QME است. همچنین ظرفیت آن ۳۰۷ میلی آمپرساعت است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا