اخبار تکنولوژی

تاریخ انتشار گوشی Honor X9a مشخص شد | اطلاعات کامل

به تازگی در جدیدترین گزارشی که به‌دست ما رسیده، شرکت هوآوی، تاریخ انتشار گوشی Honor X9a را مشخص کرد. در حال حاضر تنها چند هفته تا انتشار این گوشی فاصله داریم و طرفداران این گوشی به زودی آن را در دستان خود خواهند گرفت.

شرکت چینی هوآوی در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرد که گوشی مورد انتظار Honor X9a در تاریخ ۴ ژانویه مصادف با چهارشنبه، ۱۴ دی ۱۴۰۱ عرضه خواهد شد. این گوشی، سومین نسخه از سری Honor X9 خواهد بود که بعد از Honor X9 و Honor X9 5G قرار است به دست طرفداران برسد.

این گوشی قرار است در تاریخ ۴ ژانویه رونمایی کامل شود و طبق اطلاعاتی که هم‌اکنون به‌دست ما رسیده، Honor X9a دارای یک صفحه‌ نمایش OLED خمیده با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی است که تجربه‌ی روان و دلنشینی را به شما ارائه می‌کند. همچنین در بالای صفحه نمایش یک لنز کوچک برای عکاسی به صورت سلفی و در پشت گوشی یک حلقه مشکی بزرگ وجود دارد که سه عدد لنز برای عکس‌برداری به صورت حرفه‌ای و یک چراغ قوه LED به مانند همیشه قرار دارد.

این گوشی که به گفته بسیاری فروشندگان شباهت‌های زیادی را با سری گوشی Honor X40 دارد، از یک صفحه نمایش خمیده AMOLED 6.67 اینچی بهره می‌برد و از رزولوشن  ۱,۰۸۰x 2,400 و فول اچ‌دی+ پشتیبانی می‌کند. همچنین به مانند همیشه می‌توانید انتظار یک اسکنر اثر انگشت را در پایین صفحه داشته باشید.

به گفته سازندگان، Honor X9a از اندروید نسخه‌ی ۱۲ استفاده خواهد کرد و رابط کاربری آن از Magic UI بهره خواهد برد. در نهایت باید اشاره کنیم که در این گوشی از یک پردازنده Snapdragon 695، هشت گیگابایت رم، ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا