اخبار تکنولوژی

گوشی تکنو اسپارک ۲۰ با نمایشگر ۹۰ هرتز معرفی شد

Tecno به تازگی از گوشی تکنو اسپارک ۲۰ به عنوان اولین گوشی سری اسپارک ۲۰ رونمایی کرد. در حالی که این شرکت هنوز قیمت آن را تایید نکرده، اکنون در وب سایت رسمی Tecno فهرست شده و تمام مشخصات و طراحی آن را فاش می‌کند.

تکنو Spark 20 دارای یک پنل ۶.۵۶ اینچی LCD است که وضوح HD+ یا ۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این تلفن هوشمند دارای سیستم عامل اندروید ۱۳ بوده که با رابط کاربری HiOS 13 همراه می‌شود. سیستم عامل به ویژگی‌های پورت دینامیک مجهز شده که اعلان‌ها را در اطراف حفره دوربین نمایشگر نشان می‌دهد.

اسپارک ۲۰ از چیپست مدیاتک هلیو جی ۸۵، ۸ گیگابایت رم و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی می‌گیرد. دستگاه دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات کارت microSD برای ذخیره‌سازی اضافی است. اسپارک ۲۰ دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با فلاش LED بوده که سه حالت نوری مختلف را ارائه می‌دهد. در قسمت عقب دستگاه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز هوش مصنوعی و فلاش LED مجهز شد.

تکنو اسپارک ۲۰ یک میان رده خوش استایل

این دستگاه دارای ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، ۴G VoLTE، وای فای، بلوتوث، GPS، پورت USB-C و حسگر اثر انگشت جانبی است. علاوه بر این، دارای دو بلندگوی استریو و جک ۳.۵ میلیمتری برای علاقه‌مندان به صدا است. Spark 20 در چهار رنگ مانند Gravity Black، Cyber White، Neon Gold و Magic Skin 2.0 عرضه می‌شود. دومی یک نوع آبی است که دارای بدنه عقبی از جنس چرمی است.

این شرکت هنوز قیمت و در دسترس بودن Spark 20 را تایید نکرد. سری Spark 20 شامل چندین مدل مانند Spark 20C، Spark 20 5G، Spark 20 Pro و Spark 20 Pro+ شده و ۲۰C با نمایشگر ۹۰ هرتزی LCD و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در اوایل این هفته معرفی شد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت تکنو مراجعه کنید.

این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های مختلفی همراه سازد. محصول تازه رونمایی شده دارای ویژگی‌های قابل توجه بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می‌سازد. انتظار داریم در روزهای آینده محصولات بیشتری توسط این کمپانی معرفی شود. تکنو قصد داشته لیست گوشی‌های تکنو اسپارک ۲۰ خود را تکمیل سازد و گزینه‌های جذابی برای ارائه داشته باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا