اخبار تکنولوژی

آشکار شدن طراحی گوشی iQOO 12

یک تصویر زنده از گوشی iQOO 12 اکنون در Weibo منتشر شد. این تصویر برای اولین بار طراحی گوشی را فاش کرد. افشا دیگری نشان می‌دهد که دستگاه به تراشه خود توسعه یافته این شرکت برای یک تجربه گیمینگ پیشرفته مجهز خواهد شد.

به نظر می‌رسد تصویر فاش شده، نوع سفید رنگ iQOO 12 را نشان می‌دهد. این گوشی یک ماژول دوربین متمایز به شکل عقربه را در پشت خود به نمایش می‌گذارد. طبق یک پست Weibo توسط افشاگر DCS، انتظار می‌رود آرایش دوربین‌ها در این ماژول مشابه چیزی باشد که در iQOO 11 مشاهده شد.

یکی دیگر از اطلاعات کلیدی تأکید iQOO بر عملکرد بازی با iQOO 12 را برجسته می‌کند. در حالی که iQOO 11 تراشه Vivo V2 را که برای بهبود تجربه بازی و تصویربرداری طراحی شده بود، یکپارچه کرده، افشای اخیر از چین نشان می‌دهد که رویکرد متفاوتی برای iQOO 12 وجود دارد. انتظار داریم که دارای یک تراشه بازی اختصاصی باشد که در درجه اول بر بهبود تجربه بازی تمرکز دارد، بدون دخالت مستقیم در ویژگی‌های عکاسی یا تصویربرداری.

گوشی iQOO 12 با طراحی خاص

گوشی iQOO 12

طبق اطلاعات فاش شده، گوشی iQOO 12 دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی E7 AMOLED با طراحی تخت خواهد بود. رزولوشن ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حسگر اثر انگشت اپتیکال روی صفحه نمایش را ارائه می‌دهد. این دستگاه مبتنی بر اندروید ۱۴ با رابط کاربری OriginOS 4 است. برای دوام، دستگاه دارای فریم فلزی و شاسی با درجه IP64 خواهد بود.

برای عکاسی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین عقب آن دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OV50H با پشتیبانی از OIS، دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN1 و دوربین تله فوتو OmniVision OV64B با کیفیت ۶۴ مگاپیکسل خواهد بود که زوم اپتیکال ۳ برابری را ارائه می‌دهد.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دستگاه را با رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراه می‌کند. انتظار داریم این گوشی با ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت / ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی عرضه شود. احتمالا این گوشی در رنگ‌های سیاه و سفید و پشت شیشه‌ای عرضه شود. نوع قرمز آن احتمالا دارای عقب چرمی است.

تا آنجا که به تاریخ عرضه مربوط می‌شود، پیش بینی شده سری iQOO 12 و ۱۲ پرو در ۷ نوامبر معرفی شود. همچنین انتظار داریم که مدل استاندارد در همان ماه در هند به فروش برسد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا