اخبار تکنولوژی

تاریخ عرضه جهانی گوشی پوکو ایکس ۶ پرو فاش شد

گوشی پوکو ایکس ۶ پرو ممکن است در ژانویه ۲۰۲۴ راهی بازار جهانی شود. در حالی که Poco هنوز اعلامیه رسمی مشخص نکرده، گزارش xiaomiui.net نشان می‌دهد که این شرکت ممکن است گوشی هوشمند Poco X6 Pro 5G را در هفته آخر ژانویه عرضه کند.

این گوشی در سرورهای آزمایشی داخلی شیائومی که HyperOS دارند رویت شد و نشان می‌دهد که عرضه آن قریب‌الوقوع است. این شایعه با این واقعیت تقویت می‌شود که Poco X6 Pro در وب سایت گواهی مانند FCC، NBTC، IMEI و BIS نیز رویت شده است.

صحبت از FCC شد، جزئیات جالبی را فاش کرد. X6 Pro در سه گزینه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود و در کمال تعجب، مواد ساخت بین آنها متفاوت است. هر دو نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایت رم+ ۵۱۲ گیگابایتی دارای فریم پلاستیکی هستند، در حالی که نسخه دیگر ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایتی دارای فریم PU فانتزی است.

شایعات حاکی از آن است که X6 Pro در اصل یک Redmi K70E ریبرند شده به حساب می‌آید. اگر این درست باشد، می‌توانیم انتظار یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱.۵K اولد با حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را داشته باشیم. در بخش سخت افزاری، با پردازنده Dimensity 8300 Ultra  رم LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 عرضه می‌شود.

گوشی پوکو ایکس ۶ پرو در نزدیکی

از نظر دوربین، Poco X6 Pro ممکن است دارای لنز سه گانه در عقب باشد. سنسور اصلی یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) برای عکس‌های واضح و ثابت خواهد بود. به آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو اضافه خواهد شد. برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو وجود خواهد داشت.

به همین ترتیب، باید به باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ واتی هم اشاره کرد. در حالی که تاریخ عرضه جهانی پوکو ایکس ۶ پرو هنوز تایید نشده، جدول زمانی ژانویه و افشاگری‌های فزاینده نشان می‌دهد که زمان زیادی تا عرضه در بازار جهانی باقی نمانده است. شیائومی و پوکو در تلاش هستند سال ۲۰۲۴ محصولات جذاب و خوش قیمتی را به علاقمندان ارائه دهند.

از این رو انتظار داریم گوشی پوکو ایکس ۶ هم چنین ویژگی داشته و بتواند نظر علاقمندان خود را با مشخصاتی مطلوب جذب کند. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید تا روز رونمایی منتظر ماند.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا