اخبار تکنولوژی

طرح رند جدید از گوشی وان پلاس Open

سامسونگ، شیائومی، اوپو، گوگل، موتورولا و ویوو گوشی‌های تاشو عرضه کرده‌اند و اکنون زمان آن رسیده است که وان پلاس محصول خود را عرضه کند. این گوشی که وان پلاس Open نام دارد، اولین دستگاه تاشوی این شرکت خواهد بود. به لطف SmartPrix، ما می‌دانیم که تنها چند هفته قبل از رونمایی رسمی، Open چه ظاهری دارد.

در حال حاضر، ما شایعات پیرامون این گوشی را دنبال می‌کنیم. امسال سال بسیار هیجان انگیزی برای OnePlus بود، زیرا OnePlus 11 قدرتمند خود را همراه با اولین تبلت عرضه کرد. اکنون، به دنبال رونمایی اولین دستگاه تاشو خود است. در حالی که رونمایی تایید شده، اما باید همچنان شایعه دانست.

Open قبلاً یک دستگاه قانع کننده به نظر میرسید قبل از این تغییر. با این حال، SmartPrix، با همکاری OnLeaks، توانست به ما نشان دهد که انتظار میرود این دستگاه در زمان رونمایی چه طراحی خواهد داشت. اولین رندرهای CAD که از دستگاه‌ها دیدیم، دستگاهی را به ما نشان می‌داد که بسیار شبیه به Find N2 Oppo است. پس از تغییر به نظر می‌رسد که این دستگاه بیشتر هویت خاص خود را گرفت.

وان پلاس Open یک گوشی تاشو جذاب

در بخش دوربین، به طور قابل توجهی بزرگ به نظر می‌رسد. ماژول دایره‌ای فضای بیشتری را اشغال کرده و کمی بیشتر از دستگاه بیرون می‌زند. این به نازکی تلفن کمک نمی‌کند، اما به دوربین کمک خواهد کرد، زیرا انتظار داریم لنز زوم پریسکوپی را داشته باشد. لوگوی Hasselblad را می‌توان با یک “H” جایگزین کرد.

فریم گوشی صاف‌تر از چیزی است که در رندرهای قبلی دیدیم. تصور کنید که یک آیفون مدرن را بردارید و آن را به یک گوشی تاشو تبدیل کنید. همچنین، به نظر می‌رسد که خود گوشی به دلیل فریم صاف‌تر، کمی ضخیم‌تر خواهد بود. گوشه‌های دورتر از لولا بسیار گردتر هستند. در مورد شکل کلی گوشی، به نظر می‌رسد وان پلاس طراحی کوتاه‌تری را انتخاب کرده است. رندرهای جدید آن را شبیه پیکسل فولد کرد. این چیز خوبی است زیرا انتخاب طراحی با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.

با باز کردن گوشی، شاهد تغییر قابل توجه دیگری هستیم. دوربین داخلی در سمت چپ نمایشگر قرار داشت. این جای تعجب ندارد و وان پلاس معمولا دوربین‌های سلفی خود را در سمت چپ قرار می‌دهد. با این حال، رندرهای جدید نشان داده که در سمت راست خواهد بود. انتظار داریم این گوشی در زمان عرضه با جدیدترین و بهترین مشخصات عرضه شود. صفحه نمایش بیرونی می‌تواند ۶.۳ اینچ باشد در حالی که صفحه نمایش داخلی ۷.۸ اینچ است. طبق اطلاعات فاش شده، هر دو با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز کار خواهند کرد.

در مورد بخش سخت افزاری، ما انتظار داریم که از Snapdragon 8 Gen 2 استفاده کند و با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی به فروش برسد. برای دوربین، یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی همراه با یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض تعبیه خواهد شد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به اسکنر اثر انگشت جانبی، باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۶۸ واتی اشاره کرد. انتظار داریم رویداد رونمایی ۲۹ آگوست باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا