اخبار

ایسوس و رایزن به دنبال همکاری برای ساخت لپتاپ گیمینگ

به نظر می رسد که ایسوس به دنبال استفاده از رایزن AMD در لپتاپ های گیمینگ خود برای اولین بار در جهان است. با توجه به این‌که ایسوس از برند ROG تنها برای لپ‌تاپ‌های بالارده‌ی گیمینگ خود استفاده می‌کند، باید انتظار به‌ کار بردن یکی از بالارده‌ترین پردازنده‌های رایزن را در این لپ‌تاپ داشته باشیم.
اگر ویدئوی Asus Republic of Gamers را در یوتیوب دیده باشید تقریبا متوجه می شوید که ایسوس به دنبال چیست. تنها اطلاعات مفیدی که از این ویدئو می‌توان متوجه شد این است که لپ‌تاپ مذکور از سری ROG خواهد بود و با توجه به هشتگ Computex2017 # در توضیحات ویدئو، می‌توان انتظار معرفی آن را در نمایشگاه کامپیوتکس داشت.
با توجه به اینکه AMD هنوز APU قدرت‌مندی که بخش پردازنده‌ی گرافیکی آن مجهز به معماری وگا باشد به بازار عرضه نکرده است، هنوز مشخص نیست که لپ‌تاپ جدید ایسوس از چه پردازنده‌ی گرافیکی استفاده خواهد کرد. دستگاه‌های مجهز به APU-های رایزن AMD موسوم به Raven Ridge، قرار است تا سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند.
باید منتظر بمانیم و هفته آینده نمایشگاه Computex را برای دیدن و معرفی دستگاه های جدید و استثنایی دنبال کنیم. در این نمایشگاه می‌توان انتظار معرفی دستگاه‌های متعدد مبتنی بر رایزن را داشت.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا