اخبار تکنولوژی

نمایشگر Alienware AW2524H گیمینگ با نرخ ۵۰۰ هرتزی معرفی شد

شرکت Alienware یکی از زیربرندهای کمپانی دل است که به تولید محصولات گیمینگ می‌پردازد. این برند به تازگی نمایشگر Alienware AW2524H را معرفی کرده که از نرخ نوسازی ۵۰۰ هرتزی برخوردار است.

گیمرها این روزها علاقه بسیاری به نمایشگر گیمینگ با نرخ نوسازی بالا دارند و Alienware حال دست به کار شده و محصولی معرفی کرده که از طراحی حرفه‌ای و نرخ نوسازی قابل توجه برخوردار است.

با وجود آن که مانیتورهای ساده نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی دارند اما مدل گیمینگ به ۳۶۰ هرتز هم می‌رسند. اما Alienware دست به کار شده و مانیتوری معرفی کرده که بسیار سریع‌تر از هر مانیتوری است.

فرکانس طبیعی دستگاه ۴۸۰ هرتزی بوده و قابلیت ارتقا تا ۵۰۰ هرتز را دارد. البته وضوح تنها ۱۰۸۰ پیکسل بوده تا با نرخ نوسازی مورد اشاره همگام شود. همچنین پنل ضدانعکاس AW2524H نیز IPS است. بنابراین رنگ شفاف داشته و زوایای دید عالی به مخاطب ارائه می‌دهد. بنابراین چنین مدلی برای تجربه FPS عالی محسوب می‌شود.

نمایشگر Alienware AW2524H حرفه ای و سریع

در بخش کانکتور باید به درگاه ۵Gbps USB-A، دو درگاه HDMI 2.1، دو جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری و یک پورت DisplayPort 1.4 اشاره کرد و از فناوری‌های DisplayHDR 400 و G-Sync and Reflex Analyzer پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر تنها ۸۳۰ دلار است و نسبت به رقبایی با قیمت ۳۵۰۰ دلاری چون مانیتور ادیسه سامسونگ، گزینه خوش قیمتی تلقی می‌شود.

ناگفته نماند Alienware اولین شرکتی نیست که نمایشگر ۵۰۰ هرتزی معرفی کرد و پیش از این ایسوس ROG Swift Pro PG248QP با نرخ نوسازی ۵۴۰ هرتزی رونمایی نمود.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت Alienware مراجعه کنید. انتظار داریم بزودی محصولات بیشتری از این برند گیمینگ شاهد باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا