اخبار تکنولوژی

آشکار شدن طراحی گوشی Nokia XR30

شرکت HMD در نظر دارد بزودی جانشین XR20 سال گذشته را معرفی کند. دستگاهی که دارای طراحی بهبودیافته بوده و از طراحی بهتر بهره می‌برد. این گوشی Nokia XR30 نام خواهد داشت.

به لطف یکی از افشاگران صنعت، تصاویر رندر گوشی Nokia XR30 منتشر شد. در تصاویر دستگاه دو گزینه رنگی سبز و مشکی دارد. این گجت در برابر آب و ضربه بسیار بادوام است. همچنین شامل باتری ۴۶۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۳ واتی هم می‌شود.

دوربین اصلی دوگانه در عقب داشته با محوریت سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی که درون حفره وسط نمایشگر جای گرفت. نوکیا XR30 با ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، در دو رنگ مشکی و سبز عرضه خواهد شد.

گوشی Nokia XR30 در راه است

این گوشی هوشمند قرار است با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش برسد. هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه و رونمایی مشخص نیست. در دیگر خبرها آمده HMD در ژوئن گذشته گوشی نوکیا جی ۱۱ پلاس را با اندروید ۱۲ راهی بازار کرد و در دسامبر وعده ارتقای این گوشی به اندروید ۱۳ را داد. این شرکت با وفای به عهد خود، درنهایت آپدیت اندروید ۱۳ را برای گوشی Nokia G11 Plus با نسخه نرم افزاری V2.420 منتشر کرد.

آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا جی ۱۱ پلاس حجم ۲.۴ گیگابایتی داشته و تغییرات آن شامل موارد مختلفی چون به‌روزرسانی با نمادهای برنامه، انتخابگر عکس، مجوزهای اعلان و کنترل‌های رسانه جدید و غیره می‌شود. همچنین سطح آپدیت امنیتی اندروید را در نوکیا جی ۱۱ پلاس به آوریل ۲۰۲۳ می‌رساند.

برای کسب جزئیات بیشتر وارد بخش تنظیمات و بروزرسان نرم افزاری شوید. در اخباری مرتبط شرکت نوکیا پیشتر آپدیت امنیتی ماه فوریه در کنار اندروید ۱۳ را برای گوشی نوکیا X10 5G و X20 منتشر کرد. آخرین به‌روزرسانی نوید ارائه جدیدترین ویژگی‌ها و پیشرفت‌ها را برای کاربران Nokia X20 و Nokia X10 5G می‌دهد و امنیت و عملکرد بهتر را برای آنها فراهم می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا