اخبار

بازی Days Gone در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی هفتگی بریتانیا

گروه تحلیلگر چارت ترک فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته اول اردیبهشت در کشور بریتانیا را منتشر کرد که بازی Days Gone در صدر این جدول قرارگرفته است. تهیه و انتشار فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های هر هفته در کل کشور بریتانیا، بر عهده گروه تحلیلگر چارت ترک است که این گروه به‌تازگی فهرستی از بازی‌های پرفروش هفته اول اردیبهشت را ارائه داده. بر اساس این لیست بازی محبوب و پرطرفدار Days Gone که به‌صورت انحصاری تنها برای کنسول بازی پلی‌استیشن منتشرشده، در صدر جدول قرار دارد.

ازآنجایی‌که بازی جدید این هفته، Mortal Kombat 11 است، این احتمال داده‌شده بود که این بازی به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی هفته در صدر جدول قرار بگیرد اما بازی Days Gone با شکست این بازی توانست جایگاه نخست را از آن خود کند. البته بازی Mortal Kombat 11 پس از بازی Days Gone در جایگاه دوم قرارگرفته است. می‌توان گفت بازی Mortal Kombat 11 از زمانی که عرضه‌شده تاکنون استقبال فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده چراکه تنها ۷۱ درصد از فروش کلی این بازی به نسخه پلی‌استیشن ۴ مرتبط است.

باوجوداینکه بازی Days Gone توانسته است در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته اول اردیبهشت‌ماه قرار بگیرد اما فروش نسخه فیزیکی آن ۲۷ درصد کم‌تر از فروش نسخه فیزیکی بازی God Of War است.

بازی FIFA 19 به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های فوتبال کمپانی الکترونیک آرتز که همچنان در حال تجربه فروش بالایی است به دلیل فروش بیشتر دو بازی Days Gone و Mortal Kombat 11 یک پله نسبت به هفته گذشته سقوط کرده و در رتبه سوم قرارگرفته است.

سایر بازی‌های این جدول را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

 

نام بازی شرکت ناشر جایگاه کنونی
Days Gone

 

سونی ۱
Mortal Kombat 11

 

برادران وارنر ۲
FIFA 19

 

الکترونیک آرتز ۳
Red Dead Redemption 2

 

راک استار گیمز ۴
Tom Clancy’s The Division 2

 

یوبی سافت ۵
Mario Kart 8 Deluxe

 

نینتندو ۶
Sekiro: Shadows Die Twice

 

اکتیویژن بلیزارد ۷
Forza Horizon 4

 

مایکروسافت ۸
New Super Mario Bros. U Deluxe

 

نینتندو ۹
World War Z

 

فوکوس فوم اینتراکتیو ۱۰

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا