اخبار تکنولوژی

لپ تاپ مک بوک ۱۲ اینچی اپل در راه است

۵ سال از معرفی مک بوک ۱۲ اینچی اپل می‌گذرد و تاکنون شرکت کوپرتینویی اشاره‌ای به معرفی مدل جدید آن نداشته است. پس از این مدل شاهد معرفی مک بوک ایر ۱۳ اینچی بودیم که قیمت پایه ۱۰۹۹ دلاری داشت.

اپل در واقع مک بوک ایر ۱۳ اینچی را به عنوان جمع‌وجورترین لپ تاپ راهی بازار کرد. حال شایعه جدید نشان داده که مک بوک ۱۲ اینچی جدید اپل بزودی از راه خواهد رسید.

MacRumors گزارش داده که طبق پستی در وبلاگ کره‌ای “Naver”، یکی از تامین کنندگان تایوانی اپل به طور فعال در حال آماده سازی و کار بر روی قطعات نسخه ۱۲ اینچی مک بوک است. این منبع همچنین ادعا کرده که اپل هنوز در مورد اینکه آیا این نوت بوک یک مدل تولید انبوه است یا خیر تصمیمی نگرفته است.

مک بوک ۱۲ اینچی جدید در کار است

انتظار می‌رود تصمیم نهایی در این مورد را نیمه دوم سال جاری شاهد باشیم. تا آن زمان، خریداران باید به مک بوک ایر ۱۳ اینچی با تراشه M1 یا M2 بنسده کنند. این شایعه مستقیماً با گزارش‌های چندین افشاگر و تحلیلگر معتبر مانند مارک گورمن، مینگ چی کو و راس یانگ که انتظار ندارند اپل مک بوک ۱۲ اینچی را به این زودی معرفی کند، در تناقض است.

همچنین مشخص نیست که شرکت چگونه این لپ‌تاپ کوچک را ارائه خواهد داد. به جای یک مدل پایه مقرون به صرفه، دستگاه جدید همچنین شایعه شده که محصول فوق العاده جمع و جور و رده بالا است. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا