اخبار

باز هم موتو Z2 پلی ؛ تصاویر تبلیغاتی جدید

خبر های زیادی این روز ها در مورد موتو Z2 پلی شنیده می شود و در موبایلستان نیز به شایعات آن پرداختیم. امروز به نظر می رسد دو عکس تبلیغاتی برای این گوشی منتشر شده که البته کیفیت زیاد خوبی ندارند اما کاربر را جذب می کنند!
همانطور که در خبرهای قبلی و عکس های بیرون درز شده قبلی دیدیم پنل جلویی گوشی هوشمند موتو Z2 پلی در سه رنگ در دسترس مشتریان خواهد بود؛ سفید-طلایی، مشکی-خاکستری و سفید-نقره‌ای. به نظر می‌رسد این عکس‌ها بخشی از رندرهای مطبوعاتی رسمی موتو زد ۲ پلی باشند. در واقع رندرهای مورد بحث در قالب یک تیزر تبلیغاتی به نمایش درآمده‌اند که در آن به تاریخ یکم ژوئن اشاره شده و احتمالا این تاریخ، زمان رونمایی از محصول یادشده است.
این تصویر تبلیغاتی به زبان اسپانیولی است اما مسلما گوشی‌های جدید موتورولا در سایر کشورهای نیز معرفی خواهند شد. با توجه به تصاویری که قبلا از موتو Z2 پلی فاش شده است، این محصول از یک دکمه‌ی فیزیکی هوم در پنل جلویی بهره خواهد برد که سنسور اثر انگشت با این دکمه یکپارچه‌سازی شده است.
موتو Z2 پلیهمچنین اطلاعات بنچمارک آن را نیز در موبایلستان به نظر کاربران رساندیم، ازاین رو انتظار می‌رود این محصول به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۶ مجهز شود. باید اشاره کنیم که این تراشه شامل هشت هسته‌ی پردازشی است. موتو زد ۲ پلی همچنین از ۴ گیگابایت رم و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. لازم به ذکر است که ظرفیت باتری این دستگاه نسبت به نسل قبلی‌اش یعنی موتو زد پلی کمتر شده است. برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم موتو زد پلی که سال گذشته معرفی شد، به یک باتری با ظرفیت ۳۵۱۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا