اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت جدید برای گوشی Galaxy M53

شرکت سامسونگ به تازگی برای گوشی Galaxy M53 خود آپدیت نرم افزاری جدیدی منتشر کرده که موجب رفع مشکلات قبل و بهبود عملکرد دستگاه میان رده این کمپانی می‌شود.

به گفته SamMobile، آپدیت با شماره ساخت M536BXXS2CWD1 منتشر شده است. این آپدیت قبلاً برای دستگاه‌هایی در بولیوی، برزیل، شیلی، مکزیک، پاناما و پرو ارائه شده است. در کشورهای دیگر، آپدیت به زودی دردسترس قرار خواهد گرفت.

در مورد لیست تغییرات، گلکسی M53 آپدیت امنیتی ماه مارس گوگل را دریافت کرد. بیش از ۷۰ آسیب‌پذیری سیستم را برطرف ساخته و توسعه دهندگان همچنین روی اشکالات کار کردند. در اخباری مرتبط

شاید گوشی گلکسی A54 پیشتر عرضه شد، اما سامسونگ به ادامه انتشار آپدیت برای گلکسی A53 ادامه می‌دهد. دستگاهی که سال گذشته از راه رسید و اکنون آپدیت نرم افزاری با ویژگی Image Clipper دریافت کرد.

گوشی Galaxy M53 سامسونگ با آپدیت جدید همراه شد

توسعه دهندگان این شرکت آپدیت جدیدی را برای گوشی هوشمند منتشر کردند. آپدیت دارای شماره ساخت A536BXXU5CWD1 بوده و برخی نقایص را برطرف کرده و آپدیت امنیتی را ارتقا می‌بخشد.

نوآوری اصلی این آپدیت، ویژگی Image Clipper است. در واقع اولین بار در گوشی‌های هوشمند گلکسی S23 مورد استفاده قرار گرفت. این قابلیت به شما امکان می‌دهد اشیاء غیر ضروری را به سرعت از عکس‌ها حذف کنید. علاوه بر این، اشکالات جزئی در سیستم رفع می‌شوند.

برای کسب جزئیات بیشتر به بخش تنظیمات و بروزرسان نرم افزاری دستگاه موردنظر خود مراجعه کنید تا بتوانید این آپدیت جدید را برای گوشی خود دریافت نمایید. سامسونگ همیشه سعی داشته ویژگی‌های بهبودیافته‌ای را برای محصولاتش ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا